Jimxd Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Lurer litt på hvordan bilene er kontra hverandre med tanke på motor(feil) og forbruk. Jeg lurer også på om noen vet hvordan det er å bygge om fra bensin til diesel, bare waste of time? Har mulighet til å få tak i en grei 530D motor, men vet ikke om det er vits om det er mye mer arbeid enn å bytte til en bensin motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Du må jo i praksis bytte "halve bilen". Pluss plages med godkjenning etc. Waste of MONEY! Selg bilen, kjøp noe med større motor, uansett om det er bensin eller diesel. Enklest, rimeligst og best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Det er om jeg bytter til Diesel ja, bytter jeg til en M54B30 motor så må jeg bare bytte Motor og drivverk. Men var egentlig litt interessert i høre angående diesel motoren Godkjenning med en 530 motor burde bli greit, sjekket de som ligger på finn , de ligger alle på samme vekt som min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Tja... Det er nok NOE mer forskjell mellom en 520i og 530i enn bare motor og drivverk. Sjekk f.eks bremser. Skal du ha det godkjent må du nok regne med å gjøre adskillig mer plynder enn vekt. Og ikke godkjent kan ikke bilen benevnes som noe annet enn delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 For godkjenning fra facelift 520 til 530 trenger du å bytte bremser, og dokumentere at resten er likt på de to modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Ja, det skal jeg klare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå