Gå til innhold

nok et dumt spm fra min side, kjøleveske ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå begynte radiatorlapa og lyse, men kun ved klad start.

Så da får vel jeg fylle på litt kjøleveske/frostveske!

men i boken sto det bare om fordeling og sånt ikke hvordan kjøleveske/frostveske jeg skulle ha!

Var innom shell og der sto det en longlife og en vanlig, (60,000/120,000km) også sto det husk riktig farge kode!

Så ja , dette ble litt gresk for meg!

Bilen jeg har er en BMW E46 316 fra 2000!

tusen takk for hjelp !

Skrevet

du venter til motoren er kald og åpner radiator lokket og ser nede om det er blått eller rødt vis du er usikker på hvilken farge det er så tar du et papir(ikke hele rullen) og dupper nedi og ser hva farge det er på papiret

Skrevet
du venter til motoren er kald og åpner radiator lokket og ser nede om det er blått eller rødt vis du er usikker på hvilken farge det er så tar du et papir(ikke hele rullen) og dupper nedi og ser hva farge det er på papiret

+1 thank you MacGyver

Skrevet
Bare husk at blå og grønn kan blandes. Rød MÅ DU IKKE BLANDE MED NOEN ANDRE FARGER!!

Det som jeg er vant med er at grønn ikke kan blandes med noe.

Noen typer rød kjølevæske kan ikke blandes med blå, mens andre typer rød kan blandes med blå.

Sjekk i instruksjonsboken hvilken type du skal ha og kjøp en type som kan blandes med denne.

Blanding av feil typer kjølevæsker kan gi uheldige konsekvenser med påfølgende reparasjoner.

Skrevet
Bare husk at blå og grønn kan blandes. Rød MÅ DU IKKE BLANDE MED NOEN ANDRE FARGER!!

Det som jeg er vant med er at grønn ikke kan blandes med noe.

Noen typer rød kjølevæske kan ikke blandes med blå, mens andre typer rød kan blandes med blå.

Sjekk i instruksjonsboken hvilken type du skal ha og kjøp en type som kan blandes med denne.

Blanding av feil typer kjølevæsker kan gi uheldige konsekvenser med påfølgende reparasjoner.

kjøper riktig farge jeg, så eleminerer vi det problemtet :)

Skrevet

+1 , har du biler av e30 din :D ?

Min E30?

korrekt :) e30 er så fin bil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...