Gå til innhold

Angel eyes blinker når jeg skrur på tenning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen er en 2001 mod. E39 når jeg skrur på tenningen blinker angel eyes på høyre side 10 ganger så en kort pause før det blinker 1 siste gang.

er dette normalt tro?

Skrevet

Regner med du har led pærer :)

Dette er pæresjekken som sender pulser til pæra for og sjekke at den har rett motstand, og siden led tenner mye lettere en glødepærer blinker den av denne pulsen. :)

Det du kan gjøre er og deaktivere "cold check", altså at den sjekker pærer som ikke er slått på. Da vil den ikke blinke mer. :)

Du må ha diagnoseverktøy for og gjøre dette vel og merke.. :)

EDIT:

Om du syns lyset flimrer når det er på, så er dette "hot-check" som gjør, altså pæresjekk når pæra er slått på. Slår du av denne og vil lyset bli helt jevnt og ikke "blaffre" :)

Fredrik

Skrevet

Dette er pæresjekken som sender pulser til pæra for og sjekke at den har rett motstand, og siden led tenner mye lettere en glødepærer blinker den av denne pulsen. :)

Det du kan gjøre er og deaktivere "cold check", altså at den sjekker pærer som ikke er slått på. Da vil den ikke blinke mer. :)

EDIT:

Om du syns lyset flimrer når det er på, så er dette "hot-check" som gjør, altså pæresjekk når pæra er slått på. Slår du av denne og vil lyset bli helt jevnt og ikke "blaffre" :)

Fredrik

Nei ser ikke ut som det flimrer, er det orginalt med led i disse, slik at bilen er levert fra fabrikk med lys som blinker når du skrur på tenningen? å det er bare høyre side?

Skrevet

EDIT:

Fredrik

Nei ser ikke ut som det flimrer, er det orginalt med led i disse, slik at bilen er levert fra fabrikk med lys som blinker når du skrur på tenningen? å det er bare høyre side?

Har du ikke led i AE da? Om du ikke har det så kan jeg ikke gi noe svar, men blinkingen høres ut som det er samme symptom med led pærer og pæresjekk. Men det burde vært på begge sider da.. altså blinka på begge sider.. :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Helt ærlig vet jeg ikke, men de er ganske hvite så regner med det er led, men tror ikke han jeg kjøpte den av ville satt på led om det ikke var orginalt.

Kanskje du kan se detpå bildene her. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 6#p2549386

Men det er bare høyre lamper som blinker, kanskje det er en av hver :D

Ser ut som led det der ja :)

Ta et bilde bak lykta å post her da :P vis det er billig led så vil de blinke.. :)

Skrevet
Helt ærlig vet jeg ikke, men de er ganske hvite så regner med det er led, men tror ikke han jeg kjøpte den av ville satt på led om det ikke var orginalt.

Kanskje du kan se detpå bildene her. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 6#p2549386

Men det er bare høyre lamper som blinker, kanskje det er en av hver :D

Ser ut som led det der ja :)

Ta et bilde bak lykta å post her da :P vis det er billig led så vil de blinke.. :)

2ufi0vsc0p9s0kb9doyk.jpg

Skrevet

Der har du en billig led ja :) dvs de er ikke billig og kjøpe, blir solgt for nesten 800,- i norge.. og så lyser de dritt, mtec v3 er saker.

Men der er grunnen til at det blinker vertfall :)

Litt merkelig at det er bare på ene sia da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...