StigJ Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Jeg var å vimset på indre bane denne gangen også Så sånn ble det.... Ja, og resten finnes her: http://s181.photobucket.com/albums/x256 ... er%202012/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Og hvis det ønskes høyere oppløsning av bildene så kan de sendes over på e-post. Send meg en melding med bildenr. eller link til bildene du ønsker til stig.j(att)lyse.net så sender jeg større eksemplarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Så veldig riktig ut den røde e46en der.. Hvem sin er det ? Noen tråd her inne på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Ja den var grom. Nå sjekket jeg akkurat begge de to Imolarøde E46 M3ene som jeg vet om her inne. Og det var ingen av de hvis da ikke det har vært regnummerbytte på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå