Netlandet Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Hei! Selger min 318i 2000mod. Km stand ca 230 000km. Nylakkert M-tech2 front, m-tech speil, m-leppe på bagasjelokk og 19'' CSL replica felger med gode dekk. Senket med justertbare JOM coilovers. Powerflex i forstilling. Grenrør, supersprint bakre eksos og lyddemper. Motor går pent og bruker lite bensin. Mye utstyr. Varmeseter, cruisecontrol, regnsensor, liten kjørecomputer, automatisk klima, svart skinn/sport, stoffmatter, org xenon, CCFL angeleyes, hvite blinklys ++ Nye vinduspussere, nytt batteri og nye lenkearmer i forstilling. Kjente feil er noe eksoslekkasje, røket panserwire (kun den delen som går inn i kupè) og pixelfeil i instrumentgruppe. 60 000,-/bud Ring 97077741 eller send meg en PM ved interesse. Bilen befinner seg i Askim, Østfold. Mvh Thomas Netlandet
evovrs Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Jeg har eksos, 100 % strøkent, kun 40000 km, Panser wire Og instrument i orden
e30powah Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Tøff bmw e30 m-tech 1 nytt alt i understell bortsett fra Dempere og fjøre, bremser osv er nytt, sorte de, servo sperr, m-tech 2 ratt, sport stoff tilnærma strøkent++ noe intresse?
Netlandet Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Tøff bmw e30 m-tech 1 nytt alt i understell bortsett fra Dempere og fjøre, bremser osv er nytt, sorte de, servo sperr, m-tech 2 ratt, sport stoff tilnærma strøkent++ noe intresse? Sorry, ikke interessert i E30. Nye bilder lagt til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå