Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. nettopp montert coilovers på min e46. bak ble det seende ok ut. men foran ser det høyere ut enn orginalt. har ikke skrudd helt til bunns, men har ikke mye igjen. vet noen hvor lang tid det tar?

Skrevet

mine står til bunns fremme.. Men får fortsatt to fingre mellom hjul og hjulbue.

Bak er det passe lavt, men det dunker mye bak tror det er noe muffins her

6kbf72p92usbvtdbw1zl.jpg

Slik ser det ut når bilen står vanlig på bakken.

Skrevet

Får jeg spørre hvilket merke du kjøpte? (senk) Svar gjerne på PM om det passer bedre!:D

Ser ut som det samme jeg har på min, og har noe muffens bak jeg også! Hehe.

Skrevet

Ah. Da har vi ikke samme! Men samme justeringsopplegg på bakfjærene.

Har vurdert å putte på originale dempere og fjærer bak, bare for å se om lyden forsvinner.

Trodde først det var svingarmsforingene, da de var noe slitt. Byttet men ble ikke kvitt lyden.

Hadde vært kjekt om du kunne postet mer om lyden hvis den ikke forsvinner, evt hvis du finner ut hva det kommer av!

Ellers får du ha lykke til, og håper du blir fornøyd med resultatet! :D

Skrevet

håper jeg og. har gjort mye feil. bøyd et av de korte stabstagene, får nytt i morgen heldigvis. eneste som er drit nå er dunkingen bak. kan være det gir seg da. nå skal det også sies at jeg har akg racing polyforinger i dempertårnet også.

Skrevet

håper jeg og. har gjort mye feil. bøyd et av de korte stabstagene, får nytt i morgen heldigvis. eneste som er drit nå er dunkingen bak. kan være det gir seg da. nå skal det også sies at jeg har akg racing polyforinger i dempertårnet også.

Skrevet

Kjipt!

Stabstagene mine kostet vel 400+frakt

Begge røk i belgen etter 1 år. Er egentlig 2 års garanti på de.

Kan du beskrive lyden litt nærmere forresten? Når den kommer, hva den høres ut som, bestemt turtall, gir/fri,trillefart,kjøring..konstant,eller bare i svinger eller ved ujevnheter i veien, forskjeller med/uten passasjerer osv?

Da kan jeg sammenligne litt, og kanskje noen andre her får en mening om hva som kan være gale. Hehe

Jeg har TA technics fra parts&retards. lakken på fjærene var en vits. Haha. mistet de i bakken når jeg byttet noen foringer, få måneder etter montering, og all lakken spratt av. Så nå et års tid etter, er det bare rust med noen rød flekker igjen. Men er vel sånn det er med rimelig senk.

Skrevet

Hehe.. Tror vi har ganske likt sett egentligt. Samme farger osv.. Mitt hetter vel egentligt Diedrichs eller noe slikt. Hos meg dunker det bak når jeg kjører over humper osv.. Ellers er det knyst. Bilen sitter mye bedre på veien, og er generelt bedre å kjøre. Håper bare bilen vil sette seg litt mer fremme slik at jeg bare får en fing mellom dekk og hjulbue. Nå får jeg 2. Bak får jeg 1. Bilen ser vertfall bra ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...