SphinX1985 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Har kjøpt en 2005 modell bmw 120d etter en stund med sikling nå! Kjøpte den onsdag forrige uke! Har det meste av utstyr tror jeg, takluke, parkeringssensorer foran/bak, navi pro anlegget (fungerer overraskende bra)!! Sportsunderstell, komplett skinn interiør, lyspakke og en god del småting til! Planer og ting som er på vei er, chip/pdf removal pipe fra ecotune (bestillt), gs raptor felger (bestilt) og hentes i morgen, effektanlegg hele veien, egr skal mest sannsynlig deaktiveres da jeg kan få mer effekt av dette som jeg har forstått Mangler m stylingen, men orker ikke og gjøre dette før vinteren så dette blir montert og lakkert til våren, samt at panser må lakkeres opp pga en litt stygg steinsprutskade.. Er åpen for forslag om andre ting og gjøre? Er det noen som har god info om hvordan jeg kan få enda mer effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Jeg har nesten tykk KW3 om du er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Gratulerer med feet bil. Chip den, noe du ikke vil angre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Takktakk! KW3? hva er det forno? er ikke noe ekspert, men lære såleng man leve! Knall og endelig ha ett lite prosjekt igjen hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Høres ut som ett fint prosjekt, men hvor er bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Takktakk! KW3? hva er det forno? er ikke noe ekspert, men lære såleng man leve! Knall og endelig ha ett lite prosjekt igjen hvertfall! Justerbart understell Jeg har nesten tykk KW3 om du er intr Tipper Yngve mener nesten nytt, da jeg tror alle settene er like "tykke" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Oi, trudd æ hadd lagt ut bilda æ! XP Men her e to bilda! Har time til svendsen eksos for og få laget effektanlegg med krom stuss på fredag klokken ett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 KW3 ja, hadd egentlig ikke tenkt og gjøre noe med understellet men hvis prisen er rett så kanskje hvor mye du tenkte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 liten update! Har oppgradert frontsettet i bilen til det nest beste focal settet som er å få tak i, husker ikke hva det heter, men merker stor forskjell!! Og i morgen så er det time på verksted for montering av downpipe, har sendt inn fabrikk setupet i bila til omprogrammering nå, så får forhåpentligvis det og i morgen, så det blir artig og teste ut hvor stor forskjell det faktisk blir! Noen andre tips for og få bedre effekt, eller forslag for og få den til og se bedre ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Se der har du laga en tråd om bilen ja Kan bekrefte bilen ble utrolig sprek etter Ecotune oppsettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Se der har du laga en tråd om bilen ja Kan bekrefte bilen ble utrolig sprek etter Ecotune oppsettet.. Der va du og ja! ;D Meget imponert over hv Ecotune klart å få ut av bila ja!!!! Overraska stort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå