Nytern Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Ønsker å kjøpe følgende til min noe medtatte E36 318tds touring: Spredere/Tåkelys Turbo Kjøpt IC Kjøpt Dieselpumper Kjøpt Bakluke i noenlunde ok stand, litt rust går greit! Bakpotte i ok stand Kjøpt Lykter! Både for og bak. Har fancye "nye" lykter med angeleyes jeg kan bytte i evt.. Kjøpt, men tar gjerne ett sett til om prisen er rett. Nakkestøtter bak! Svarte i stoff! Motorvarmerelement Instrumentcluster (mitt blinker alle varsellys/nålene ramler ned til 0 med jevne mellomrom) Kjøpt Sikkert mye mer, må bare komme på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hei. Jeg har en hel E36 328 delebil. Jeg skal bruke motor, kasse og drivverk selv fra denne bilen. Men nakkestøttene bak har jeg i sort stoff. Eventuelt bakseteryggen og hvis du ikke har festene til nakkestøttene. Baklykter har jeg og. Framlyktene er ikke i sin beste stand. Listverk rundt bilen har jeg. 600 kr + frakt 170 for nakkestøttene og baklyktene . Så kan du se hvor mange flere deler du trenger. Det blir billige deler ekstra når jeg kan legge oppi esken som allerede skal til Posten. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbil1 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 har bakluke til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Det var ikke mye tilbakemelding på denne tråden. Men jeg hugger 328 Touringen denne helgen. Så kan du gi et vink om deler som du trenger. Tar uansett vare på baklyktene og nakkestøttene. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Har fått endel pm'er som jeg har besvart. Når det gjelder andre tilbud jeg ikke har svart på er dette fordi jeg mener prisen er noe høy. Er ingen pruter, da velger jeg heller å holde kjeft Oppdatert førsteposten med ting jeg har kjøpt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 hei har nakkestøtter bak til deg og baklys med hvit blink. gi meg en pris du er villig til å betale;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 har front lykter og blink frame 700 pluss frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Mørke tåkelys, 400,- helt nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå