Kristiansan'årn Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 bla, bla bla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hehe, er vel ikke det smarteste å spørre om åpenlyst i et forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 sletter den etterpå da Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hehe, er vel ikke det smarteste å spørre om åpenlyst i et forum? Mildt sagt! Men overasket er jeg ikke. En annen sak er jo om man faktisk finner noen som er like dumme og låner bort skiltene sine til straffbart formål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 var egentlig bare å få fraktet, så skal den plukkes fra hverandre pga deler ... ikke noe mer en det. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Blir det lovlig da , når en bare skal bruke den til deler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 ikke vet jeg, tenkte egentlig å ta en spansk en da jeg ikke har tilgang på henger, og ikke har råd til 2670kr for å få den fraktet... klient når folk er imot en og en ikke har noen andre muligheter.. :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 kjøpe prøveskilter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 beklager grønt spørsmål men hvordan gjør jeg det? opp til bt så spør om skiltene så betale xxxx ant kroner? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 beklager grønt spørsmål men hvordan gjør jeg det? opp til bt så spør om skiltene så betale xxxx ant kroner?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 XXX antall kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 helt rett. så lenge orginal skiltene er innlevert. så TROR eg du må vise vognkort og fylle ut ett skjema. ca 250kr dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 går det på en lørdag? hvorfor må ting være så vanskelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 jepp. men du må da kjøpe den i en ukedag, siden dem ikke har åpent om helgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 har jo ikke tilgang på bilen nå... jobber til 15.00 hver dag, og rekker ikke opp til bt da, kan heller ikke ta det i pausen/jobbetiden... åååå! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Trenger ikke vognkort. Holder med regnr, og bare en grunn til prøveskilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå