Nytern Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Handla meg E36 med "nye" ifølge selgeren lykter.. Jeg liker dem ikke.. Vil ha originale lykter istedet.. Angeleyes på E36 osv, jeg blir ikke komfortabel med det. Så da selges de, hvis interessen er der kan jeg godt ta bilder! Selger dessuten sidespeil med innebygde blinklys, hvite blinklysglass foran og veldig pene baklykter til sedan. Bilder av AE lykter og sidespeil lenger ned, baklykter og hvite blinklysglass ved på forespørsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Bilder? Hvis de har orginal look, kan jeg muligens være intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Knipser etbar bilder av dem i aksjon etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goldtop Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Bilder er bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Har forøvrig spredere i samme stil.. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Også intr i bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Dugg i ene lykta etter en tur i regnværet ser jeg, borre ett lite hull i bunn burde gjøre nytta.. De er som sagt rimelig nye.. Sprederne er samme greia som hovedlyktene tror jeg, samme stilen virker det som.. Ja, også har vi speilene da.. Om noen trenger og har org evt kan vi gjerne bytte.. Jeg er for gammel for sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 coupe eller sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goldtop Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 jeg må bare spørre folk her, blir ikke de litt vel blåe? Har blitt stoppa og måtte vise bilen på grunn av for blåe pærer før, lampene ville vært utrolig stress.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Oneblock og chrome? mvh. Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Disse er til touring, trodde lyktene var like uansett jeg? Oi, oneblock og chrome beskriver dem nokså godt. Er ikke fullt så blått lys som på bildene. Vil beskrive lyset som kjølig hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Opp, la til baklykter/hvite blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Pris på frontlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Kosta par tusen nye, vil ha 600 eller bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 200kr for speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå