Gå til innhold

E36 Compact 2,8 Kompressor (275whp/350wNm)


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

Som annonsert i prosjekttråden min lufter jeg morobilen min for salg.

Det er i utgangspunktet en 95 modell 316i som har rullet ca 260 000km, før jeg tok den helt i fra hverandre og gjorde den litt mer banevennlig. Den er for øyeblikket pusset helt ned og klargjort for hellakkering innen kort tid, den får da monter m-tech frontfanger også.

Det står fortsatt 316i i vognkortet forøvrig..

Specliste Motor:

M52b28 med o-ringet blokk, orginal pakning og bolter

Planet blokk og topp

M50 aluminium termostathus

Nye ventiltettninger

6-puck sinterlamell og sachs race trykkplate

Letta Svinghjul (6,8kg)

Ess VT kompresorkit (Vortech V2)

Ladetrykk: 0,7 bar

Stor frontmontert IC

Motorstyring: Megasquirt MS 1 koblet opp mot orginalt ledningsnett og følere

Elektrisk vifte fra Volvo 850

In-tank bensinpumpe (255l/h)

Progressiv bensintrykksregulator (1:1,2)

S52 fuelrail

440cc dyser

Bananmanifold fra Koed, resten er 325 eksos.

Kompresjonstrykk stabilt på 11 bar

Specliste Bremser

Framme:

E46 330 skiver og calipere ( 325*25)mm

EBC Yellowstuff klosser

Bak:

E9x skiver (296*10)mm

E39 520i calipere

EBC Greenstuff klosser

CNC freste adaptere til caliperne

Orginalt Håndbrekk

Understell:

D2 coilovere med justerbar Camber framme og høyde og hardhetsjustering framme og bak

Polyforinger under hele bilen

Orginale stag og armer

Drivverk:

Getrag 250 girkasse og tilhørende mellomaksel

E30 M3 bakstilling med 3,64 utveksling (Diff rullet 2000km med nye lagre og tettninger, men har ulyd av en eller annen ukjent årsak)

Interiør:

2stk bøtteseter (ukjent merke)

E36 sedan dashbord med kjørecomputer og målere for afr, oljetemp og ladetrykk

Omp 3-eika kopiratt

Sabelt E-merkede 4-punktseler

Tårnstag bak for oppstiving

Orginalt interiør følger med om ønskelig

Utvendig er bilen orginal.

Link til prosjekttråden finner dere Her

Jeg kan nåes på tlf: 93627286 eller her på forumet.

Prisen er litt vanskelig å fastsette da markedet er snevert og det ikke finnes noe særlig sammenlignings grunnlag. Men ut i fra hva jeg har brukt på dette så føler jeg at alt under 65 000,- vil bli blankt avslått. Jeg må rett og slett bare se ann responsen her

jzljef8yndieyrlpw5r0.jpg

80j5um4e6ckorp2v3eas.jpg

qye3hq9n1ey33mz9udkm.jpg

esw9utxomou2e1rrje9c.jpg

1clfnlunsel860rkk1nw.jpg

Bilder av nylakkert bil :)

e2fpspic55itpllm4d5i.jpg

ie7fl1h9ox0hn3nbrwnz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...