sveigis Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Som overskriften viser har jeg noen spørsmål. Kan jeg f eks ta styresnekke fra en e34 518 og sette inn i min 535i,eller blir det helt feil. der er vel noe forskjell på de med V8. det som er saken edr at min er noe slakk i og hvis ikke jeg får strammet min så må jeg få tak i en brukt en. Hadde derfor vært greit og vite fra hvilken bil jeg kan bruke ifra. Kom med innspill folkens.
sveigis Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 hao. Mulig jeg er heeeeeeelt på jordet men hva var det du egentlig henviste meg til? Skjønte ikke helt hvordan enn gikk inn og så forskjellen på det jeg lurte på.
hao Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Let deg frem til delenummeret og trykk på det. Da får du oversikt over hvilke modeller det er levert med og videre hvilke motorstørrelser som har aktuelle delen. Mente det for sammenligning. http://bmwfans.info/parts/catalog/32131141815/
sveigis Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Aha da prøver jeg . Er ikke alltid hjernen fungerer som den skal vettu.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå