jojr Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Litt usikker hva den heter eller om det er replica. men om noen har en felg i denne størrelsen så gi meg gjerne beskjed og en pris. 18x9,5 ET20
Robin L Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 jeg har en parallel i 9.5" mener jeg. trur det er noen kantsår på de da. kan sjekke innpress osv hvis du vil?
jojr Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Jeg trenger i utgangspunktet 1 stk. men har du 4 stk er jo det også en mulighet å kjøpe alle fra deg i stedet, hvor holder du til? undersøk gjerne størrelse og ET
Robin L Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 holdertil i kristiansund. har bare en felg liggende : ) enten så selger jeg den eller så flikker jeg litt på den og bruker den som reservehjul bare : ) skal ta noen bilder jeg, samt sjekke et osv.
ole-28- Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Trur jeg har en slik en. Kan sjekke opp hvis du ikke har fått tak i?
jojr Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Trur jeg har en slik en. Kan sjekke opp hvis du ikke har fått tak i? Hei glemt å skrive det her desverre, men har fått tak i felger. Men takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå