frodo83 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 e d nå forskjell på den no i forhold t når æ va på tur å skolla hent den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 den står akkurat slik den har jort siden alle bildene ble lakt ut. men jeg hadde noe problemer med omreg på den. pga at tidligere eier ikke hadde levert vognkort del2. dette er nå ordnet. bilen skal bort har noen som er interisert i den men ennå ingen som har dukket opp med penger! om ingen henter bilen tar jeg av alle delene og selger det og høgger karrossen, regner med det er deler og vrakpant for ca15-20k på den om man hugger den, men jeg tror den har mest verdi for og evnt bygge opp igjenn som enten org m5 eller muligens noe med turbo og 340hk da den er godkjent med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Frister veldig å kjøpe denne.. Bare synd man jobber offshore og at avstanden er så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodo83 Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 var en som kontakta mæ å trudd æ hadd kjøpt den.. han villa kjøp bære karroseriet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommihey Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 hva ligger budet på nå a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå