minigris Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Har masse e30 deler liggende. Makter ikke å ramse opp alt nå, men spør gjærne! Div touring deler også Også e36 tannstang og div smått
minigris Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Sveiv har jeg! Diff har jeg desverre ikke :/
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Vi har vel diff om baklokket på 3.91 diffen byttes, mini? Holder til i Møre og Romsdal, Smøla..! (Utenfor Kristiansund).
Kvasi Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Gidder du å kutte ut denne biten men på passasjersiden, og hva blir isåfall prisen for herligheta? Skulle hatt den biten fra hjulbuen og "etpar" cm rundt hjørnet hvis det blir aktuelt.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Han er bort å demonterer bilen nå, så hvis den er bra så regner jeg med han kapper ut en bit til deg Kvasi
Kvasi Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Han er bort å demonterer bilen nå, så hvis den er bra så regner jeg med han kapper ut en bit til deg Kvasi Høres gull ut Skulle gjerne vært kappa bak/under støtfangeren, sånn av jeg evt får gjemt sveisen bak fangeren min
minigris Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Han er bort å demonterer bilen nå, så hvis den er bra så regner jeg med han kapper ut en bit til deg Kvasi Høres gull ut Skulle gjerne vært kappa bak/under støtfangeren, sånn av jeg evt får gjemt sveisen bak fangeren min Er bulka akkurat den biten du spør etter desverre :/
minigris Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Bak dørene er strøkene! Bak luka er bergbar! Får ikke til å laste opp bilder :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå