Christensen Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Kommer vertfall igang etterhvert:) Tenk tanken noen ganger på det med m3 ja, ender nok på mtech 2
kapiox Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Kommer vertfall igang etterhvert:)Tenk tanken noen ganger på det med m3 ja, ender nok på mtech 2 Men hadde ikke vert feil med en s50b32 turbo maskin heller da!
sk8 Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Dtmfiberwerkz.com har noe:p det er GF men...
Christensen Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Takk for link, roy! Di hadde mye
bmwtussan Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 E30 tic : jeg har det, fikk alt med bilen Bmwtussan : jeg har ikke fått dem, skal bestille på nyåret. Men den er kopi felger ja Er lokket skrudd fast med en umbrako skru.? Hvis det er det så er det like felger som jeg har. Jeg har akkurat bestilt meg nye fra England. Fikk han til og sende meg 8.5X17 felger, så han har nok 10X17" til salgs enda. "Han ønsket ikke og splitte et sett, men klarte og overtale han."
Christensen Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 E30 tic : jeg har det, fikk alt med bilen Bmwtussan : jeg har ikke fått dem, skal bestille på nyåret. Men den er kopi felger ja Er lokket skrudd fast med en umbrako skru.? Hvis det er det så er det like felger som jeg har. Jeg har akkurat bestilt meg nye fra England. Fikk han til og sende meg 8.5X17 felger, så han har nok 10X17" til salgs enda. "Han ønsket ikke og splitte et sett, men klarte og overtale han." Ja, di er skrudd med umbrako Så han splitta ett sett da? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe 4 nye uansett å ha de to siste som burne hjul.
Christensen Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Greit med sveist sperr eller ?) Joda, funker greit det
bmwtussan Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 E30 tic : jeg har det, fikk alt med bilen Bmwtussan : jeg har ikke fått dem, skal bestille på nyåret. Men den er kopi felger ja Er lokket skrudd fast med en umbrako skru.? Hvis det er det så er det like felger som jeg har. Jeg har akkurat bestilt meg nye fra England. Fikk han til og sende meg 8.5X17 felger, så han har nok 10X17" til salgs enda. "Han ønsket ikke og splitte et sett, men klarte og overtale han." Ja, di er skrudd med umbrako Så han splitta ett sett da? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe 4 nye uansett å ha de to siste som burne hjul. Ok. Ja han splittet et sett. Jeg hadde bare bruk for 2 felger i 8.5X17 Først så ville han ikke splitte et sett, men med litt overtalelse så gikk han med på og selge meg 2 felger. Så hvis du bare skal ha 2 stk 10X17 så har han nok det til deg nå.. http://www.bmautosport.co.uk/showroom/
Christensen Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Prosjekt satt på vent, da jeg ikke er kommet ut i lokalet... litt kjipt Blir vertfall mye updates når jeg er igang
kapiox Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Er dere komt ut i lokalt no Christensen ? Folkene er jo begynt ute hos oss nå!
kapiox Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Da skjer det noe her! Prosjeket har vell egentli startet, uten at folk vet det! Har kommet oss ut i lokalet og lakkboksen har blitt prøvd!! Har eit bilde av når bilen har blitt pusset ned litt...Stått 5 mann på spreng å pusset ned lakken... fader for ein dritt jobb! Må pusse ned dobbelt opp pga dårlig arbeid når bilen ble lakkert sist. men har vertfall et stemmings bilde! Far er ute å ser om alt går bra!
Christensen Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Skjer noe ja, er komt såvidt igang.. Snart ferdig pusset, skal lakkes svart nå snarest, for å markere ut bulker. Så blir den nok lakket i en spennende blå farge Motor ble revet ut i dag, men motorbygget står litt på vent, må få ordnet meg noe mer bestemt arbeid Så er planen å putte ned en s38b38 turbo, men det blir tatt med tiden Steinar
sk8 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 hehe, ja den ble jo lakket med billig lakk i en låve med liten kuling gjennom teltet så det var meeget dårlig lakkjobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå