Thewiz Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg forstår at jeg skal holde igjen en 19mm pipe med ei tang, men det forstår jeg ikke helt hvordan det skal løse problemet. Jeg må jo eventuelt sette en umbracko i demperen (låsemekanismen) og skru opp derheter mens jeg holder 19mm pipe med tang? Det syns jeg er vanskelig. Får jo ikke tak med umbrackoen i det hele tatt.
Gjest Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Har du klemt sammen fjæra slik at det ikke blir så mye press mot topplageret?
Thewiz Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Har du klemt sammen fjæra slik at det ikke blir så mye press mot topplageret? Nei, bør jeg det? Hvorfor får du ikke tak med umbrakoen? En normal umbracko har ikke akkurat så mye grep slik at man får dratt til å løsnet shiten, så noen tips her?
Gjest Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Har du klemt sammen fjæra slik at det ikke blir så mye press mot topplageret? Nei, bør jeg det? Hvorfor får du ikke tak med umbrakoen? En normal umbracko har ikke akkurat så mye grep slik at man får dratt til å løsnet shiten, så noen tips her? Med mindre press fra fjæra mot topplageret vil det jo være mindre friksjon mellom topplager og mutter. Da vil den jo være enklere å løsne. Det finnes jo mange typer unbraco-verktøy(T-håndtak, bits til skralle etc) Har ikke hatt noe problem med å løsne disse selv med unbraco og en kopp som var slipt til slik at den kunne skrues med fastnøkkel eller skiftnøkkel.
JulianS Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Hadde du ikke vært så langt unna skulle jeg jaggu gjort det for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå