Peluro Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peluro Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Her er noen bilder av bilen slik som den ble kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Flott bil fine planer også, blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Når eg chippet bilen så fekk eg beskjed om at eg ikk vil merke noe forskjell før bilen var kjørt ca 300km, da blei chippen innkjørt. Kor på vestlandet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peluro Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Hmm! Etter min erfaring så hørest det helt feil! Jeg merket sinnsyk forskjell bare etter 100 meter! Det finnes sikker forskjelig måter å chippe en bil.. Hvordan resultatet blir etter man har montert en boks fra bestchip.no vet jeg ikke, men hvis du tar kontakt med trf racing(som er veldig aktiv på dette forumet) får du uten tvil godt resultat! Jeg bor rett ved ålesund lufthavn på vigra! hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peluro Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Da er følgende deler bestilt! Frontlykter lykter med Angeleyes Så blackline lykter! Håper dette gir bilen litt bedre loock! Også LED skiltlys og LED interiør lys er på vei i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Er nok forskjell med ein gong men full effekt kommer etter ca 300km for BMW. Har di samme lykta som deg og det er ikk xenon, chip box er noe drit. Min har ca 190hk etter omprogrammering (143org) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peluro Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Det er fult mulig! Nei, det er vell ikke xenon, men det skal jeg skaffe etter vert Er du fornøyd med lyktene eller? Må man av med framfangeren for å montere dem? Feilkoder er vell litt forskjellig fra bil til bil, men har du fått noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 å ta av fronten gjør jobben mye enklare, dog første gongen klarte eg å bytte lykter uten å ta av heile fronten. Lyktene er plug and play å ingen feilkode, Hadde eg vært deg hadde eg også bestilt led pærer før man monterer lyktene. SmD t5 eller t10 pærer som lyser kjempe bra, skal montere di sjølv snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peluro Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Okey! Tenker du på Led pærer til angeleyes eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Led pærer til angel eyes ja, med di standard så kan du lett se at det ikk er org lykter, se mine bilder så kan du se åssen det ser ut med standard pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peluro Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Tror jeg følger ditt råd med å bytte da! Vet du hvem av smd t5/t10 som passer best til et 4500k eller 6000 kelvin? Vil helst prøve å få samme lysstyrke/farge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 personlig syns eg 6000k er finest, kanskje du kan søke opp på google å se litt forskjellige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peluro Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Får se hva jeg bestemmer for etter vert! Men er det noen som har erfaring med lakkering? Som dere kan se på bildene av bilen, så er ikke nederse delene på både bak og front fanger lakkert...... Dette har jeg planer om å gjøre noe med, men så har jeg også planer om å kjøpe dobbel endestuss fra schmiedmann slik som chrisnov gjorde til sin 120D Men det jeg er usikker på er om jeg kan tilpasse og skjære i bakfangeren etter den er lakkert? Eller må jeg tilpasse eksosen før jeg leverer den inn til lakk? Er da redd for å skade lakken når jeg må bruke skjærefil for å få plass til dobbel stuss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Bestilte slik eksos sjølv. Etter å ha venta i 3 og en halv mnd venting då ringte eg og avbestilte , dårlig service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå