orjan66 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Fin e28:D Min ide her er å få lakket frontblekk og bytte panser! Ellers så den bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Fin e28:D Min ide her er å få lakket frontblekk og bytte panser! Ellers så den bra ut! ja +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Grom bil dette :D men hvis du skal ha rustent panser så behandle det med et eller annet så det ikke ruster opp så fort! evnt gjennomsiktig tectyl hvis dette funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Fin e28:D Min ide her er å få lakket frontblekk og bytte panser! Ellers så den bra ut! ja +1 x2... rusten panser er så latterlig tragisk at jeg ikke klarer å finne et beskrivende ord for det engang! Men bilen er dritrå utenom det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Synes den var dødsfet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Fin e28:D Min ide her er å få lakket frontblekk og bytte panser! Ellers så den bra ut! ja +1 x2... rusten panser er så latterlig tragisk at jeg ikke klarer å finne et beskrivende ord for det engang! Men bilen er dritrå utenom det!! så er noen av kommentarene dine NBCustom så latterlig og tragiske at jeg klarer ikke å finne et beskrivende ord for det men er ingen stor fan av rustpanser selv, men det kan til tider være tøft det å er en ting som er mye verre enn rustpanser og feil-farget frontplate hær og det er SVARTE NYRER . svarte nyrer kler aldri en E28 etter min smak. chrome nyrer, lakker frontblekk i bilens farge, inn med grøftlys å hev bilen litt bak så du får et sjikkelig tysker stuk så er du dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 syns den var rå jeg, akkurat sånn som den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 har orginal panseret og chrome nyrer liggende, frontplaten var så bulkete å fæl så jeg har rettet opp så godt jeg kunne å lakerte den matt svart, ble mye finere slik en hva den var før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt grøftelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 syns den var rå jeg, akkurat sånn som den er! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 den bilen der er fin som der er på bildene, den er faktisk finere med sort frontblekk enn med grått som den hadde før! og det med nyrer og panser er jo en smak sak. kul bil, og den har potensiale til å bli enda kulere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå