Johannes1993 Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 må godkjenne senkesettet før eu-kontrollen, har tuv papirer, og har tatt 4 hjulskontroll, fikk stilt alt inn så det blei likt på begge sider og 4 av 5 blei grønne. men bak kneler bilen litt. men er helt 100% lik på begge sider, lurte på om det hadde noe å si at den ikke var grønn men rød bare det var likt ivertfall? sånn for godkjenninga, eller må alle punktene i 4hjulen være grønne? :S
Otis Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 Om det ikke er justering av den vinkelen så skal det være OK. Men har den justering så skal du ikke få godkjent, da det er noe som kan være bøyd. Men det kan jo hende du er "heldig"
Johannes1993 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Gikk ann å stille på den men den er stilt helt til max, men er ikke langt unna grøn, men lik på begge sider. Det er camberen bak
Otis Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Jeg senket min bil og den ble godkjent av vegvesenet selv om min vinkler var ute av kurs. TUV dokumentet var "bedre" enn vinklene for å si det sånn. Derfor godtok de det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå