JaJøss Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Jeg kjøpte for en tid siden et multi display fra Zada-Tech.com til mit e30 prosjekt da jeg ønsket å samle all informasjonen som trengs på et sted og litt sånn som Alpina/Hartge en gang monterte noe lignende. Jeg har fått noen henvendelser angående dette Zada Tech produktet, så tenkte jeg skulle prøve kjapt å beskrive åssen jeg monterte det hvis noen fler skulle ha interesse av det. Jeg bestilte med Lcd skjerm i 4x20 rød negativ for å matche fargen i BMW instrumentene. Det krever kun lett modifisering av luftegitteret i E30.. Jeg klipte bort 2 stykk riller i luftegitteret med en avbiter, og filte og pusset kantene ned. Så kuttet jeg et spor i bunnen av lufte galleret (nesten helt ut til hver side) med en liten vinkelsliper med et tynt blad samt "fin" kuttet det siste ut til sidene med et baufilblad. Så kuttet jeg et spor i toppen av lufte galleret (nesten helt ut til hver side) for så å kutte bort et stykke av plasten, men lot det være igjen en "leppe" på hverside som brukes til å "klipse" fast displayet. Før siste montering så teipet jeg kretskortet med svart elektro teip så det ikke syns i lufte gitteret. Det virker som dette er bra greier, men jeg har ikke fått startet motoren min ennå, så vet ikke åssen det eventuelt funker på bane, men tror det skal være gode greier.. Mvh JaJøss
Reset Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 Var ikke dum denne! Hvordan betjener du skjermen ?
JaJøss Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Var ikke dum denne! Hvordan betjener du skjermen ? Skjermen betjenes av en liten joystik (det er bilde av den på hjemmesiden til Zada Tech), jeg tok et sliktn deksel som man kan sette inn i stedet for bryter (over radio hullet) og festet joystiken i. Jeg skal se om jeg ikke kan få tatt et bilde av den også...
KalMar Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 Denne virker jo bra! Men må man kjøpe en masse følere i tillegg? Tenkte på om det var mulighet for å koble den opp mot sprutet?
JaJøss Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Denne virker jo bra! Men må man kjøpe en masse følere i tillegg?Tenkte på om det var mulighet for å koble den opp mot sprutet? I utgangspunktet så spesifiserer du hvilke verdier du vil kunne lese også programerer han og sender med følere, men hvis du hører med han så kan det hende han fikser så den kan kobles opp mot sprut osv.. Sjekk hjemme siden hans for mer info;)
JaJøss Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Denne virker jo bra! Men må man kjøpe en masse følere i tillegg?Tenkte på om det var mulighet for å koble den opp mot sprutet? I utgangspunktet så spesifiserer du hvilke verdier du vil kunne lese også programerer han og sender med følere, men hvis du hører med han så kan det hende han fikser så den kan kobles opp mot sprut osv.. Sjekk hjemme siden hans for mer info;)
kje Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Nice! Dette hadde du greie på Må se bort før jeg går bananas i e34 også
SpiXi Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 bra du la ut hvor du hadde kjøpt denne. har lyst på sånn selv men har ikke funnet hvor de selger den
JaJøss Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 Jeg tenkte jeg skulle dele med meg av dagens arbeidsresultat;) Jeg har gjort to modifikasjoner her, finner dere begge
Silverboy Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Steike tøft.. likte boost meteret også shiftlightet er jeg redd du ikke ser når det virkelig trengs, men artig effekt da
JaJøss Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 Steike tøft.. likte boost meteret også shiftlightet er jeg redd du ikke ser når det virkelig trengs, men artig effekt da Jeg er spent på shiftlighten selv. Lysstyrken kan justeres opp og ned. I videoen er den justert nesten helt ned, men tiden vil vise om den er brukanes...
Silverboy Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Mye jobb å få til boost meteret? Tipper du kan få solgt ihvertfall ett kit
JaJøss Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 Mye jobb å få til boost meteret?Tipper du kan få solgt ihvertfall ett kit Boostmeteret er desverre ikke min konstruksjon, det er en privatperson i statene med navn Justin som lager disse på bestilling. Se linken. http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=106185 Shift ligheten en Shift-I (http://www.ecliptech.com.au/) som jeg har modifisert litt med kabler og nye dioder. Gjort på 1-2-3..
Silverboy Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Fikk du tilsendt komplett turteller / ecomåler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå