HypeTraxX Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hei hei Jeg ser meg nødt til å selge denne bilen da 4 årsavgifter blir litt i det meste laget til våren! Det er ei dame fra Drammens traktene som har eid denne bilen i stygg mange år, fram til i fjord. For da kjøpte jeg den av en bil inspirert familie. Bilen er 100% orginal. Det eneste som er gjort utenom er 60/60 Supersport senk og cd spiller Bilen og motor har ikke gått så altfor langt. Mener å huske det er mellom 160 og 170`000km. Speedo ble byttet i fjord av forrige eier da han ville ha turtall i steden for klokke. Så bilen har bare gått noen få mil mer enn det står på orginalt speedo! Denne gamle damen har virkelig prøvd og tatt vare på bilen når den var i hennes hender. Har masse papirer på servicer osv fra tidlig 90- tallet og godt over 2000- tallet. Men jeg tror at damen må ha gått bort eller ha blitt så syk at hun ikke kunne kjøre bilen, for den har desverre en del rust generelt over hele fjøla! Jeg har tatt det viktigste for og få den igjennom eu godkjenning i gulv. Men utvendige overflater har jeg ikke rørt. Planen min var å lage Rat look ut av den Alle lister, paneler, brytere og lys fungerer innvendig som utvendig. Alt er helt og pent i betraktning til alderen! I sommer har jeg bytta alt av bremser rundt om, og tatt den nødvendige rusta for og få skilt. Den er nå eugodkjent til 2014. Ingen heftelser eller ingen skyldig årsavgift! Modellen heter 316, men den har en 1,8 liter forgasser motor. Dette er da orginalt! Det største minuset med bilen akkurat nå er at den henger på bremsen høyre foran, men det fikses. Bilen blir solgt med orginale 14" cola felger. For de GS felgene er solgt og Keskin KT1 felga forsvinner nå rett rundt hjørnet. MIM felga kan følge med visst det er av interesse. Bilen har linselykter i nærlys og sorte DE i fjernlys. Hadde desverre ikke no bilde lett tilgjengelig Jeg har litt forskjellig som kan følge med. Planen min var egentlig 2,7 turbo. Så jeg har en M20B23 motor, en M20B25 og en M21D24 + M20 turbo kit. Råde og veiv lager er på vei i posten i skrivende stund. Slipe sett i alle retninger har jeg også Pris er vanskelig om dagen. Forrige vinter veit jeg det gikk et rødt 2 dørs karosseri uten tak luke til 22 lapper. Det var uten skilt. Så jeg setter 20`000kr som minste pris! Mvh Stian, Kongsvinger - 92209310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 bytte den i en 99 mod passat 1,6 stv,., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Hvis du leser første linje èn gang til, så tror jeg du skjønner svaret! Jeg har fått inn flere bud på 15`000kr og et på 17`000kr. Jeg har allerede en deal på bilen visst ingen byr over 20 lapper. Dette er ikke et pressmiddel, men sannheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 er den eu-godkjent, event hvor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Jaja! Januar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hvorfor den lave prisen? Da vi pratet om bytte så anslo du verdi til rundt 45.000, noe mere endringer enn felger som har skjedd siden da? Kunne kanskje vært noe den her, hvis jeg får solgt min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Da var det snakk om totalt 3 felg sett, nytt Supersport coilover og andre småting som ny hjulbue som jeg har liggenes, ny plåt del til bakfangeren og 4 nye dekk til et av felg setta Som nevnt over her, så har jeg allerede en deal inntil 20 lapper. Første mann med 25`000kr får den! Har du lyst på sprekere motor kan vi lage en deal på en 2,3l! Jeg har alt som trengs for komplett ombygging. 27`000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Så grei ut denne, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Joda! Men 4 årsavgifter til våren er nok litt mer enn nødvendig Men det skal sies at den ser bedre ut på bilder enn virkeligheten, som mange andre biler. Det er litt kjeks her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Joda! Men 4 årsavgifter til våren er nok litt mer enn nødvendig Men det skal sies at den ser bedre ut på bilder enn virkeligheten, som mange andre biler. Det er litt kjeks her og der Ser den, men... Lyst på prosjekt-30 igjen.. Hva er minsteprisen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Jeg ser for meg 25 lapper før den forsvinner. Og da fikser jeg selvfølgelig det bremse problemet med at den henger, eller at vi evt trekker av og ny kjøper fikser det selv Litt karosseri arbeid på denna bilen, så blir den nydelig! Det er også den letteste og stiveste E30`n da den er uten takluke. Veier kun 990kg uten fører (75kg) i orginal stand Understell er orginalt utenom 60/60 senk, men den er tight og fin! Jeg har mye rart som kan følge med, alt etter behov. Har også en sveisa 320 diff om noen vil ha det artig til vinteren MIM felger? Gule Hella linselykter nærlys. BBS sideskjørt ( meget sjeldne ), Rat look panser som er skjært av masse plåt for lufting til motor med netting over, panser bh på og delvis stickerbombing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Jeg ser for meg 25 lapper før den forsvinner. Og da fikser jeg selvfølgelig det bremse problemet med at den henger, eller at vi evt trekker av og ny kjøper fikser det selv Litt karosseri arbeid på denna bilen, så blir den nydelig! Det er også den letteste og stiveste E30`n da den er uten takluke. Veier kun 990kg uten fører (75kg) i orginal stand Understell er orginalt utenom 60/60 senk, men den er tight og fin! Jeg har mye rart som kan følge med, alt etter behov. Har også en sveisa 320 diff om noen vil ha det artig til vinteren MIM felger? Gule Hella linselykter nærlys. BBS sideskjørt ( meget sjeldne ), Rat look panser som er skjært av masse plåt for lufting til motor med netting over, panser bh på og delvis stickerbombing Rat-tilbehøret eller klistremerker er ikke aktuelt for meg, da den vil se trist ut. Liker egentlig bilen uten 60-senk og med takluke, men... MIM-felger og BBS-skjørtene kan være interessant. Kan ta meg av bremseproblemet selv, muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Ja, vi er alle forskjellig! Det er fullt mulig å kjøre bilen, men det blir jo varmt og piper litt. Så jeg anbefaler helt klart ei bil tralle visst du vil ha den med til Oslo området! Men vi kan ta det via Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Da kan jeg si at bilen er midlertidlig solgt! Men om noen føler for å by over 25 lapper, så går fristen ut søndag kl 00.00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Siste mulighet i dag! Nå har jeg fått i hus enda en bil, så nå forsvinner denne ( uansett ) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå