Mantis Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Skal undersøke finansene nå etter juletiden. Kan være jeg kommer å henter for 3800. Skal gi beskjed i løpet av morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havalo Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Gi meg beskjed så fort som mulig iløpet av morgendagen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Hvor mange mm er det igjen på dekkene? Tar de for 3800 ,- om det er sånn at jeg kan kjøre 2+ sesonger på dekkene. Blir eventuelt å pusse de ned, grunne og lakke de svart matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havalo Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Hvor mange mm er det igjen på dekkene? Tar de for 3800 ,- om det er sånn at jeg kan kjøre 2+ sesonger på dekkene. Blir eventuelt å pusse de ned, grunne og lakke de svart matt Du kan få se på de om du vil, bakdekkene er bra, femdekkene holder sikkert 1+ sessong.. er ikke sikker på hvordan bmw sliter dekk siden jeg har tidligere har hatt audi, og nøyer meg ikke med annet en nye dekk! Kommer også an på din kjørestil og hvordan hjulstillingen din er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Jojo selvfølgelig.. men tenkte mer på om de er kantslitte eller sånn at mønsteret kun er 2-3mm Kan komme å se på de i morgen jeg. Send meg nr ditt på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havalo Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Jojo selvfølgelig.. men tenkte mer på om de er kantslitte eller sånn at mønsteret kun er 2-3mm Kan komme å se på de i morgen jeg. Send meg nr ditt på PM. PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havalo Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Takk for handelen Tror moren din ble glad for å bli kvitt de helsikkes store hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havalo Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Ja, de tok litt plass! hehe! Takk for handelen Tror moren din ble glad for å bli kvitt de helsikkes store hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå