stianvell Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 okey så går ikke greit å ha den under oljenivå?
NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 helst ikke. men vet at flere har kjørt med det uten problemer. er mange meninger rundt dette. men kjører du den inn øverst i bunnpanna går det fint
stianvell Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 okey får ta av bunnpanna når jeg kommer hjem på perm ( reiser i militæret i morgen ) Fått snudd litt på turboen, så olje inn/ut kom mer i vater =) Turboen kommer kansje litt høyt, men får bare løfte panseret litt evt.. og ut fra turboen ( til IC) blir trangt, men går vel greit med noen bend der?? Begynt på feste til intercooler: IKKE FERDIG!! Beklager alt rotet! Blir nok en stund til updates her igjen da jeg skal i militæret i kirkenes i morgen..
NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 ble bedre nå ja:) går fint med bend der ja, hvis du har grei plass på nedsia, kan du også rotere kompressor huset på turboen slik at utgangen peker ned, gjorde også det på min pga plass men nå har jeg dette på en e34
stianvell Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 er ikke plass til å rotere kompresorhuset.. er vel en 0,2 mm klaring mellom kompressorhuset å toppen..
stianvell Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 Da blei jeg dimmitert fra militæret Begynt å montere IC: litt "rør"
///FredriK.S Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 Faen å du rører ! haha, neeida. Blir så bra dette Stian! Imponert som vanlig!
Silverboy Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Du skal ikke ha AN-koblingen på oljereturen sånn antar jeg? Så ikke bra ut....
stianvell Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 haha, nei skal nok ikke det ;p viste bare ikke helt åssen den skulle være ^^
Silverboy Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 hehe, var det jeg regnet med / håpet på.. at den bare var dytta opptil.. men så var den plutselig med på flere bilder... looking good then
stianvell Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Hei! Har fått flyttet ut av den trange garasjen å inn på et greit verksted =) Så har fått gjort litt idet siste:) Tatt av forstillinga ( får å få ut bunnpanna, jævli trangt der ) så sånn står bilen nå om dagen : Begynt å koble opp BTR og boostcontrol : Begynt på litt trykkrør: Fått takk i noen nye felger : og sist men ikke minst, Plug and play datasprut :
stianvell Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 har idag fått av toppen for å bytte til cometics toppakning Innsug av : Toppdeksel av: Toppen av:
stianvell Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Fått hengt opp KDFI boksen : Legger opp nye ledninger til alt av lys osv.. må få litt orden på dette her å Bare få plana toppen, så få på ARP bolter å litt sånn forhåpentligvis iløpet av uka =)
Joakim e30 Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 se her ja Stian Leita litt etter tråd om bilen din og der fant jeg den Detta blir bra Skal prøve og få bilen min klar til september treffet på Rudskogen Handla ARP og MLS toppakning idag, så eneste som mangler nå er og bli friskemeldt Blir artig detta her, kjører samme turbo som meg ser jeg Skal følge med her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå