andre266 Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Jeg sliter med og justere panseret slik at det ligger fint mellom framskjermene og oppe med skjermen nede med frontruta. Noen som har tips hva jeg kan og ikke skal/bør gjøre? Har sett i haynes boka. Men ble enda mer forvirra da. Det er såpass stort avvik på passasjer side at bestemødre ser at det er skeivt. Håper på noen fornuftige svar.
D.Toft Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 slapp no av... forventer du svar på under 1 time? legg ut bilder av problemet ditt.
andre266 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 Går ikke og laste opp bilde dsv. Men kan hengslene til panser vær deffekt?
andre266 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 får ikke til og registrer meg på photobucket . er tydeligvis ikke min dag i dag . men enten er panseret skeivt eller så er hengslene gåen . skjønner ikke noe annet .
andre266 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 Hvordan sveise denne lille delen av innerskjerm fast? det er så tynt metall at det brenner hull med gass og lav strøm ( minimum faktisk) Vell. bilen har vært knust i fronten. men er ikke rammeskeiv. Skjermen og panser ligger perfekt enkelte steder. men er stort glis en annen plass. målte avstand på skruehullene fra en annen e39 . og det var 129.5 senter av hull til hull.
Scampi Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 ?? Bare piano fingra mannfolk?? Dette, mine damer og herrer, er en god måte å ikke få hjelp på.
LarsBMW Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Er vel du som har det som ikke fikser dette. Har du kryssmålt bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå