Underground1983 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Ser at den originale skiltholderen bak er litt for stor på bilen min og den ligger inntil lakken på sidene. Finnes det mindre skiltholdere (rammer)? hvis ikke må jeg legge noe mellom lakken og skiltholderen. Ikke noe lakkskader enda, men liker ikke dette med tanke på vinter/salt og vibrasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Hva med å feste skiltet direkte til bakluken uten skiltholder med borrelås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Ja det er jo en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Det har jeg gjort med mine skilter, funker gull. 3m Dual lock borrelås teip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Det har jeg gjort med mine skilter, funker gull. 3m Dual lock borrelås teip Jeg også. Den er skikkelig solid. Anbefaler deg å kjøpe på ebay, da det er dyrt i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Takker for svar alle sammen. Da skal jeg se nærmere på borrelås løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå