D.Toft Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 asc lyset lyser i dash? ta diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Takk for der mustang. Ja det lyser hele tiden, abs`n og. Var egentlig det jeg mente i stad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 sikkert en gåen abs sensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Finner ut det ved diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 ja, også må du svare på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 der avr det tråd også ja! grattis med e39! får vel kalle det "riktig" farge enn så lenge jeg også, siden jeg har samme på m5'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Skulle hatt hele bilen din jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 hehe ja hadde vært fin matchup med din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Ja ser etter en aspensilber m5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 hmm.. da har vi ikke samme farge da :/ jeg har titansilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Problemet er at både abs og asc lyser samtidig.. Hvor sitter denne i e39? Har tatt diagnose. Fant ikke noe galt. Resatte systemet og alarmen kom tilbake etter 50 meter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Bak hanskerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Ofte er det abs sensor som har det ja. På de første årsmodellene av E39 har det i ettertid vært problem med kortsluttede abs-moduler. Men da burde ikke diagnosesystemet fått kontakt med den. Det kan også være en av de to vaierene som går frem til insuget som har hoppet av. Kjent sak det også. Åkkesom, jeg mistenker nå at det er abs sensor jeg da. Hvilken diagnose brukte du? Abs-modulen sitter vel bak sparkeplaten forran passasjersetet sammen med lysmodulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Kjør på et verksted du, og la de ta diagnose. Jeg betaler 750kr for det på et verksted i nærheten. Fikk beskjed om hvilken sensor det var med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå