Raymond22 Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Hei, første post her inne Har problem med at bakluken låser seg opp og igjen akkurat som den vill på min e39 touring. Deretter slår kupèlyset seg på og bilen blir tappet for strøm. Noen som har kjennskap til dette, eller evt vet hvor sikringen til låsen er sånn at jeg vet at bilen har strøm middlertidig forhånd takk
TommyFF Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 usikker på kupelyset, men vet at ofte når bakluke åpner seg ukontrollert er bakluke-knappen ved panseråpneren defekt.
Raymond22 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Har tatt ut den knappen nå, så vi får se om det blir bedre. Hva er egentlig vits med den knappen? man skal vell bak der uansett viss man skal åpne luka?
lagunilla Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Så sant, så sant. Anyway. Kan hende kabelen på bryteren har ryket. Treffer den karrosseriet, så går den på dermed er luka åpen og kupelyset bak er på. Kan det stemme? Har lest noe lignende.
e39528i99 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 hei hadde samme problem på min e39, byttet bryter og alt ok etterpå
CareTaker Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Problemet på min er at bakluka åpner seg hver gang jeg slår på tenninga. Det hendige er at den lukker seg igjen med en gang... Alle knapper fungerer. Noen ideer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå