haugejan Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Sliter med å komme på nett på min nye F11 2012 modell. Får opp "Not available for your country" når eg prøver å gå inn på internett. Bluetooth ser ut til å fungere og være aktivert for internett men virker altså ikkje. Har bl.a utstyrskode: 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH 6NR APPS 6VC CONTROL COMBOX 612 BMW ASSIST 614 INTERNET PREPARATION 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Prøvd å oppdatere tjenester i menyen? Det har stort sett fått løst problemet de gangene jeg har prøvd, men ikke alltid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Prøvd å oppdatere tjenester i menyen?Det har stort sett fått løst problemet de gangene jeg har prøvd, men ikke alltid.. Har prøvd både å oppdatere tenester via menyen direkte og ny software via USB. Har også testa både med ein Samsung Galaxy S2 telefon og ein iPhone 4s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg fikk det til på min etter en tur i Sverige... Ironisk nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg fikk det til på min etter en tur i Sverige... Ironisk nok.. Det var jo litt spesielt. Har du forsten 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION ? Eg fant ein artikkel om att ein må deaktivere denne funksjonen for å få 614 INTERNETT til å fungere. Er vist noko på 615 som ikkje fungerer i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Har 614+615 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå