Tiseth! Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Neida, men blir aldri nok! hehe Planen var å kunne bruke den på bane, men får se med tiden hvordan det blir
Tiseth! Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Si ifra hvis du vil selge, Tilseth Den bli mest sannsynlig solgt når den er ferdig til fordel for e46 coupe, men den kommer nok ikke til å gå billig..
Henrik... Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Si ifra hvis du vil selge, Tilseth Den bli mest sannsynlig solgt når den er ferdig til fordel for e46 coupe, men den kommer nok ikke til å gå billig.. PM
Tiseth! Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Da har jeg fått gjort litt de siste dagene, var endel rust i gulvet og ta, men nå er endelig den verste jobben gjort Helt utrolig hvor mye sand og drit som kommer frem når man graver litt rundt i bilen!! La i 4mm plate under her på jekkfestet, så det holder når man skal jekke Fikk i noen felger, ikke verdens fineste, men betalte 500kr for de med dekk! Litt usikker om jeg skal bruke disse eller M-felgene.. Dette begynner jeg med i morgen!
summitjohnsen Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 skal pinade følge med hær kan bli spennende! se på noen som sveiser litt noe jeg absolutt skulle gjort selv! du kan gå låv å komme å sveise min å
Elliott Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Bare ta det sinnsykt rolig når du sveiser den buen, ta det så rolig at du føler at du overdriver. Har gjort dette på endel biler, er fort at det står seg Ser bra ut ellers! Beholder du orginalfargen?
Tiseth! Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 skal pinade følge med hær kan bli spennende! se på noen som sveiser litt noe jeg absolutt skulle gjort selv! du kan gå låv å komme å sveise min å hehe, er ikke så vanskelig som det ser ut til, bare slip det skikkelig rent før man sveiser så slipper man mye klabb og tectyl som tar fyr. hammeren blir brukt mye! Glad jeg er ferdig med min nå, så det skal du få gjøre selv! hehe
Tiseth! Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Bare ta det sinnsykt rolig når du sveiser den buen, ta det så rolig at du føler at du overdriver. Har gjort dette på endel biler, er fort at det står seg Ser bra ut ellers! Beholder du orginalfargen? sveisa ca 1-2cm i gangen med "punktsveising" bytta på hvilke steder jeg sveisa. funka bra Bli nok orginalfargen ja!
Tiseth! Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Fikk sveisa på ny skjerm på høyre sia bak i dag klemt fast nyskjermen for kapping, kapper både skjermen og i bilen samtidig. Ferdig kappa og klar til sveising Punkta fast Ferdig sveisa Så ferdig slipa Ble igrunn ganske fornøyd mtp at dette er første gangen jeg gjør dette, eneste var at jeg slipa litt mye, så ble litt klabb der, men det ble da til slutt
sveigis Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Dette ser jo bra ut dette.Gøy å se personer som fikser opp litt e36 og.Ikke bare klabber det til,men legger litt tid i sveis og grunn arbeid. .Så stå på så blir nok dette en fin bil.
Tiseth! Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Dette ser jo bra ut dette.Gøy å se personer som fikser opp litt e36 og.Ikke bare klabber det til,men legger litt tid i sveis og grunn arbeid. .Så stå på så blir nok dette en fin bil. Takk for det, håper det blir bil av den til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå