Johnny.fjetland Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Halloen alle sammen. Jeg har litt problem med min E39. Når jeg kjører så er det slik at selv om jeg gir gass så skjer det ikke noe? Men så plutselig så går den normalt igjen. Den har også plutselig stoppet/dauet. Da setter jeg den i N og starter den igjen og det går bra. Kan det ha noe med bensintilførselen??? Bensin pumpe eller filter??? Så tenkte jeg å skifte olje og filter, men er det nødvendig å kjøpe den dyre oljen hos jæger?? Noen som vet hvor mange liter det går ved oljeskift??
lagunilla Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Vel kan starte med at du skal ha 6.5 liter. Ta diagnose test, kan eventuelt gjøre det for deg hvis du bor i området med høres litt ut som veiv/kamaksel sensor synes jeg da jeg hadde lignende problem for ikke så lenge siden. Mekonomen har castrol olje med ok pris.
Johnny.fjetland Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 castrol olje får du billig på coop bygg Hvilken olje er det da? Er det 5-30, 5-40 eller 10-40 olje som jeg må ha??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå