Star33 Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Hei Skal skifte bakluka pga den jeg har er blitt knekkebrød nederst,,, så har fått tak I en ny, er lakkert og nå skal jeg montere, men er det noen som har erfaring med dette, har dere noen tips eller noen linker der det er beskrevet hvordan man demonterer... og hvilken slags verktøy bruker jeg,,, Veldig takknemlig for tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 og det er selfølgelig en touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 du må vel først demontere all plastikken fra den som sitter på så skru av Luka? så på med den nye så montere plastikken på igjen.. en skralle, Pipe og nøkkelsett hadde vært fint Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 altså ingen spesialverktøy eller noen spesielle monteringstips altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 er ikke spessielt verktøy eller "mye spessielt" med en bakluke, bare huske eller markere hvilke deler sitter hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsjsev Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Trengs ikke noe spesial verktøy for å ta av eller montere luka, men pass på du ikke strekker ledningsnettet eller noe sånt og dette kommer skikkelig på plass når monterer, eller kan du slite på det og få brudd. Greit å være 2 når skal få av og på luka Hvis du skal bytte dempere til luka, er det spesial verktøy men du klarer dette uten ved å bruke veldig lang trekker til å klemme de på kula de sitter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 oki... har fått med meg guttungen som skal vere med og holde. satser på at dette går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå