Sondrusen Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Hei, har litt problemer med BMW'en, jeg dillet litt med funksjonene jeg har i bilen, å var smart nok til å få batteriet ned til 9v, å da fikk jeg ikke start på den. Lot nøkkelen stå i over natten, og prøvde igjen dagen etterpå. Tok på startkabler, og lot den få litt strøm, lysene i speedometeret kom tilbake, men språket var blitt satt over til tysk igjen. Det er en sikring eller noe i bilen som klikker i vilden sky, høres ut som det kommer fra hanskerommet eller i nærheten av der. Rattet i bilen går ikke ned sånn som det gjor før, å lysene i bilen går ikke på når døren åpnes. Navigasjonen går heller ikke på. Noen som har peiling på hva som har skjedd, å hvordan jeg kan rette opp i det? Det kommer ingen lyd fra starter heller
todleif Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Har du byttet batteriet? Du får vel start på bilen når starteren får all strømmen den trenger
Sondrusen Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Jeg har ikke byttet batteriet, det ser egentlig ganske så nytt ut og. Kan batteriet bli ødelagt når sånn skjer ? Jeg skal prøve igjen litt seinere idag, men syns det er litt rart at ikke starteren engang lager lyd. Men så er det såvdit jeg ser fargene i speedometeret når kablene ble tatt av. Så holdt jeg ikke så lenge på heller.
Robin L Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 for lite strøm. disse bilene er vanskelige med startkabler. det du trenger er en lader over natten : )
Kjexx Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Er en grunn til at det er så stort batteri i e38.
Sondrusen Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Jeg fikk start på den!! Hurra Takk for hjelpen folkens
Muztang289 Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Er en grunn til at det er så stort batteri i e38. Eller to..
bobbo1990 Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 har piskade fått start vansker i dag eg og.. var det lite strøm so gjorde at du ikkje fekk start ? starter går rundt når eg bruke start kabler men virkers som han ikkje tar etter det
Sondrusen Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Hos meg var det dårlig gjording på mercedesen som gjor det vanskelig. Fant ett bedre gjordingspunkt, å lot bilen få motta strøm i 10-15min, først da startet den. Hadde også det problemet at starteren ikke var sterk nok i begynnelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå