Gå til innhold

BMW E38 Starter ikke etter batteri tømte seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har litt problemer med BMW'en, jeg dillet litt med funksjonene jeg har i bilen, å var smart nok til å få batteriet ned til 9v, å da fikk jeg ikke start på den. Lot nøkkelen stå i over natten, og prøvde igjen dagen etterpå. Tok på startkabler, og lot den få litt strøm, lysene i speedometeret kom tilbake, men språket var blitt satt over til tysk igjen. Det er en sikring eller noe i bilen som klikker i vilden sky, høres ut som det kommer fra hanskerommet eller i nærheten av der. Rattet i bilen går ikke ned sånn som det gjor før, å lysene i bilen går ikke på når døren åpnes. Navigasjonen går heller ikke på.

Noen som har peiling på hva som har skjedd, å hvordan jeg kan rette opp i det?

Det kommer ingen lyd fra starter heller

Skrevet

Jeg har ikke byttet batteriet, det ser egentlig ganske så nytt ut og. Kan batteriet bli ødelagt når sånn skjer :o ?

Jeg skal prøve igjen litt seinere idag, men syns det er litt rart at ikke starteren engang lager lyd. Men så er det såvdit jeg ser fargene i speedometeret når kablene ble tatt av. Så holdt jeg ikke så lenge på heller.

Skrevet

har piskade fått start vansker i dag eg og.. var det lite strøm so gjorde at du ikkje fekk start ? starter går rundt når eg bruke start kabler men virkers som han ikkje tar etter det :)

Skrevet

Hos meg var det dårlig gjording på mercedesen som gjor det vanskelig. Fant ett bedre gjordingspunkt, å lot bilen få motta strøm i 10-15min, først da startet den. Hadde også det problemet at starteren ikke var sterk nok i begynnelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...