Farrukh M Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 I det siste har blinklys til min e39 begynt å oppføre seg rar. når jeg blinker til høre eller venstre så kan de begynne å blinke fort som en av lyspære har tatt kveld (alle blinklys fungerer) men plutselig blir de helt bra og blinker normalt. Hvor skal jeg starte feil søk?
glue Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 hva med å sjekke at alle kontakter og pærer sitter som det skal. ene blinklyspæra mi satt fast og fungerte. men av og til fikk blinklysene anfall. har du sjekket at alle lysene blinker når den begynner å blinke fort?
Sindre.s.b Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 høres ut som en jordfeil hilsen Elektriker.
Farrukh M Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 hva med å sjekke at alle kontakter og pærer sitter som det skal.ene blinklyspæra mi satt fast og fungerte. men av og til fikk blinklysene anfall. har du sjekket at alle lysene blinker når den begynner å blinke fort? Alle lys blinker når den får anfall
Farrukh M Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 høres ut som en jordfeil hilsen Elektriker. Skal se om det har kommet rust på sokkel......
mudbug Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Jeg hadde en gang at høyre blinkelys blinket veldig fort. Feilen forsvant etter noen dager. Men jeg tror at det er kanskje LCM modul som er feil.
D.Toft Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 har samme feilen på min e39, blinker til venstre, så er det turboblink men alle 3 på venstre siden blinker..
Alpejohn Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 har samme feilen på min e39, blinker til venstre, så er det turboblink men alle 3 på venstre siden blinker.. Dårlig kontakt i en sokkel? Er jo samme som skjer når ei pære ryker..
D.Toft Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 har hatt ute sokkelen og pærene når det er turboblink, men ingen forandring mens jeg lirker i pærer og kabel KAN det være blinkreleet?
Sturmtiger Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Er jo bare å høre om det klikker i sikringsboksen i motor rommet mens du har på blinklysene, så finner du raskt ut av det. :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå