Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Den blir definitivt å se på treff ja! ;) blir iallefall å være på noe gatebil-treff, gs-treff bud, evt Tønsberg C&C, johnja om han skal arrangere nytt ;)

Blir alternativ ja! ;) må lese meg opp på hvordan jeg bør gjøre det, men skal få så mye som mulig igjen iallefall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir definitivt å se på treff ja! ;) blir iallefall å være på noe gatebil-treff, gs-treff bud, evt Tønsberg C&C, johnja om han skal arrangere nytt ;)

Blir alternativ ja! ;) må lese meg opp på hvordan jeg bør gjøre det, men skal få så mye som mulig igjen iallefall! ;)

hey! glemte du ikke e30meet??? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en bil, for en motor! Som jeg sa til Tzunami iløpet av kvelden vi var ute, jeg er vandt til M62B44, men på denne bilen så ble den kalt for S62B50 (S for steroider!!!).

Bilen er meget strøken bortsett ifra enkelte ting på lakk delen av bilen ( nå er jeg pervers av meg til å finne feil ), men som sagt så skal det ny lakk på bilen! :-D

Om jeg noen gang skal ha en E39 M5 skal jeg ha Imola rød, for en farge på et råskap av en bil!

Men heldigvis så liker Tzunami og skille seg ut ifra andre noe som er bra, så er meget spent på farge valget, håper virkelig det blir en BMW farge og ikke en farge ifra en annen fabrikant.

Tzunami, du kan komme innom jobben imorgen og titte på fargekartet og se på fargene som det er å velge imellom :-D Skal sprøyte bilen til Sondre på kveldinga en gang.. ;)

Du har snakket og drømt MYE om en M5 iløpet av tiden vi har kjent hverandre, endelig kan jeg si gratulerer med en ordentlig maskin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bytte farge ???

Synes den er fin jeg.

Er enkelte "defekter" i lakkeringa som er blitt gjort da bilen ble lakkert sist gang, når man først skal lakkere den opp for å fikse dette er det like greit å bytte farge om en ønsker det. ;)

Min mening om sølv farger er at det er utrolig kjedelig og man kan gå fort lei.. Men heldigvis har folk forskjellig smak! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder av en råå bil då ;-).. Gler meg til og se den i real life.. Tenker det er fantastisk og ha den hjemme i norge :-D bare holde oss oppdatert med bilder... Tenker stajsonsvognen blir bremset litt på oppdateringer no... :-)

Det er veldig deilig å ha den her hjemme ja! :) blir nok satt inn om en uke, da jeg ikke har skilter lenger. så da blir det hengelås på porten og låst dør ;) stasjonsvogna får noe mindre kjærlighet gitt, men skal få det godt den også ;) skal kjøre den i morgen, så blir spennende å kjenne forskjell :P

Fy faen for en bil, for en motor! Som jeg sa til Tzunami iløpet av kvelden vi var ute, jeg er vandt til M62B44, men på denne bilen så ble den kalt for S62B50 (S for steroider!!!).

Bilen er meget strøken bortsett ifra enkelte ting på lakk delen av bilen ( nå er jeg pervers av meg til å finne feil ), men som sagt så skal det ny lakk på bilen! :-D

Om jeg noen gang skal ha en E39 M5 skal jeg ha Imola rød, for en farge på et råskap av en bil!

Men heldigvis så liker Tzunami og skille seg ut ifra andre noe som er bra, så er meget spent på farge valget, håper virkelig det blir en BMW farge og ikke en farge ifra en annen fabrikant.

Tzunami, du kan komme innom jobben imorgen og titte på fargekartet og se på fargene som det er å velge imellom :-D Skal sprøyte bilen til Sondre på kveldinga en gang.. ;)

Du har snakket og drømt MYE om en M5 iløpet av tiden vi har kjent hverandre, endelig kan jeg si gratulerer med en ordentlig maskin!

Jeg er veldig spent på hva jeg finner på av farge på denne selv ;) men vil som du sier så liker jeg å skille meg litt ut ;)

Får vel takke, for det er f**nmeg deilig å endelig kunne si at jeg HAR en ///M5 :D

(Ps. gøy å se deg "aktiv" på forumet igjen muztang ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...