fizn Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Specs på felgene da og er de delte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jævlig hemmelighetsfull da! Baah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Specs på felgene da og er de delte? De er delte ja Jævlig hemmelighetsfull da! Baah! Må jo være det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 bayerks-mach-werk skrev: Var på vei opp til Kollen og da så jeg bilen din var på vei ned, synd jeg var litt seint ute og ikke fikk med meg treffet. Du i den e39'n jeg møtte i svingen? var vel flere som kom oppover ganske sent tror jeg, men da får man bare komme sterkere tilbake til våren det var nokk meg du møtte i svingen ja, bilen skal bli bedre iløpet av vintern ja det er det ikke tvil om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Specs på felgene da og er de delte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 2 delte kanskje? Må du borre opp navet på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Tzunami, tror du snart dreper folk om du ikke forteller/viser det.. Felgene blir baws på M5'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 blei sykt nyskjerig på de nye felgene her nå, kan vel tenkes at det sikkert er noe gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Er vel sikkert bare noen Hartge felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Du er på villspor RS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 AC schnitzer sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Still not close dere får gjette videre, jeg tar kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ekte BBS LM? OZ futura? Vossen?! haha i'm out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ajajaj, da tror jeg at jeg har skjønt litt her. Ser du har handlet av en felles bekjent.. Er jeg inne på noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Tror det er ronald teddy jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå