Muztang289 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Liker hva jeg hører! Mens vi har motoren din ute, kan vi prøve den i min? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hadde vært rått det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Mmmmmmm 5 er drømmebil ja, gratulerer med gobilen! Må følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Hører rykter om at du sniker i Kristiansund igjen?? Må si fra når du tar turen med M5`n, så vi kan ta en shoot om jeg er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Sifra ja, da kommer e å kikka etter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Får si ifra når jeg tar turen nestegang da var enklest med fly denne gangen gitt, men skal si ifra når jeg komme oppover med m5'n, selv om det ikke blir før til våren tror jeg, den skal kaansje få et par dager til på veien før den skal vaskes og stelles og pakkes inn for vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ikke den grommeste kanten, men synes det er nok (ja, kanten skal shines opp før de havner på bil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Du glemte å legge ved bilde av hele felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Kant er morro...men ikke på s-klasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Født 25. desember 1990? Bare noen uker etter meg jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 trodde nesten det var mitt førerkort jeg, fram til jeg så datoene og tenkte meg om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Bare pjokken jeg vettu:p men har litt på lappen iallefall da:) mangler bare glattkjøring på C, og A hadde ikke vært feil;) og BE da:p helst CE egentlig:p og buss(D) hadde heller ikke vært feil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Rondell!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hehe, heldig som fikk med deg en del førerkort via militæret, men jeg ser ikke noe grunn til å ha alle disse lastebilene osv, klarer meg fint med A og BE + de man får med der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Rondell!!! Rondell er vel ikke delte? Hehe, heldig som fikk med deg en del førerkort via militæret, men jeg ser ikke noe grunn til å ha alle disse lastebilene osv, klarer meg fint med A og BE + de man får med der Ganske kjekt å få med seg litt derifra ja du vet aldri når du får bruk for det vettu! kunne kjørt litt russebuss og tjent mætt med cæsh men er vel glattkjøring på C, BE og A som står på ønskelista, som er det jeg gidder å realisere med det første tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå