Bjornhbjelland Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 ÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRHHHHHH HRRRRMMMMFFF!!!! Din ultra über østlandske super tease... TILT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Haha vet det er noen her inne som vet det iallefall kan vel si så mye som at de er et cleant valg av felger, så ikke noe "sprekt" felgvalg, bortsett fra at de er store og dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 PM meg ka da er, før da spalte totalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 e vel disse 20" så havnet på en e39 her i vår sommer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 men e vist ikkje 2 delte disse heller hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Nei, jacobsen91 har nok disse på bilen sin fortsatt såvidt jeg vet og de kledde bilen hans meget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ser ikkenoe kant jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Morsom du joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Siste gang jeg skal bli kaldt teaserhore hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Må da få lov til å være litt horete iblant jeg også? Kan si så mye som at de har vært på forumet her en gang i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Det måå være pingu sine gamle BBS RS-GT felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Noe til styr gitt. Er jo ikke så vanskelig å finne ut, om man tråler innlegg.. Jeg syntes egentlig ikke kanten var særlig blank og shiny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Det måå være pingu sine gamle BBS RS-GT felger.. Grattis mann! Stemmer godt det! siden han ikke klarte det så må jo jeg prøve Har drømt om disse felgene siden jeg fikk e39, spesielt med dette bildet her: Noe til styr gitt. Er jo ikke så vanskelig å finne ut, om man tråler innlegg.. Jeg syntes egentlig ikke kanten var særlig blank og shiny? Du er jo helt sjef på felger da RS Nei de er ikke så blanke og shiny, men ser ikke ille ut til den prisen jeg fikk de for, også er det jo bare å ta fram poleringsmaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Haha blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå