RS-Heggem Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Da er bilen vasket, og står nå tørt og fint under ///M-trekket sitt litt godt å få pakket den inn i dette fæle været som er om dagen![ Bilde ] Hva er det mine øyne skuer der oppe på veggen din? Bbs Rs700/1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Kan fort stemme det RS Touringen må jo ha noen fine sommerhjul den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Jaa, joo. Er jo sant det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Hehe men kan fort hende de kommer på m5'n iblant også, har jo noen sett å bytte på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Har to sett med sånne jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Det tviler jeg ikke på skal pusse de opp ila vintern, da de ikke er 100%, men er ikke noe grovt noe, så skal bli finfine til de kommer på til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Er under oppussing ene settet mitt også, men det tar tid når man ikke har fritid. Har fjernet chrome-kanten jeg, så de må bare pusses blanke, så skal sentrene lakkeres i en eller annen farge. Morro med hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Ja, blir kalt wheelwhore av venner nå, men slår jo ikke deg akkurat: P blir nok å gjøre det samme selv, fjerne chrome-kanten, og lakke senter i en mørkere farge liker felger i mørkere gråfarger, selv om det er et "kjedelig" valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Felgene skal være såppas spesielle at du ikke trenger en spesiell/unik farge for at de skal være kule. Liker veldig godt nagaro fargen jeg. Pen farge, som samtidig ikke er så grusomt mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 så sant så sant;) kan fort hende det blir noe slik farge gitt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 haha:p men blir nok mørkere tror jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 gleder meg til oppdatering hær:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Ja, apropos oppdatering... ikke storartet, men kjøpte meg kabler osv, så nå blir det koding og lesing på høyt nivå! får teste det litt ut på touringen først litt mindre farlig å faile på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Koding? Hvilket program og dongle bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå