Tzunami Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Kjøpte denne: http://www.ebay.com/itm/320816474624?ss ... 1439.l2649 Og blir å lære meg inpa og div, er ikke godt kjent med programmene egentlig, men skal bli det ila vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 bra du liker deg på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 ja du lever godt av det men bare hyggelig å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Så deg i dag også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Pølsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 sånn som din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 sånn som din? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 liker'e! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Likes likes likes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 må sommeren komme tidlig.....savner å kjøre mmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 er du foresten intrisert i orginal bmw perfomance carbon defuser?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 flott bil tzunami! blir spennende å se hvordan den blir til sommern hvordan ordna du til us-blink forresten? orker ikke lete gjennom tråden iom. jeg har så tregt nett her på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Takktakk! spent selv! veldig interessert i å lese litt om din også! US-blink ble kodet opp av en på forumet her. Det går om du har facelift bil, preface så må du koble opp en egen module, som jeg skal lage DIY på, mtp at touringen skal få dette de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 tråd kommer om 3 uker! ahkai, ja min er facelift (-01) må se om jeg finner en løsning på det, for det ser sinnsykt bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 US-blink er et must for min del, og jeg har hatt det på alle bilene mine etter jeg testet det første gangen, bortsett fra touringen, men alt ligger klart, så må bare ta meg tid til å koble det opp Møter du en e39 med us-blink og hvite pærer i oslo, er det stor sannsynlighet for at det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå