Dal-z Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 hehe, ikke så ofte jeg er i oslo, men det hender da tenker jeg vil prøve å gå for en løsning med bryter, har ikke lyst å ha de lysende hele tiden.. greit å kunne slå de av når BT er ute på jakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Du får nok ikke opp en bryter om du koder de inn.. På gamlebilen (523'n) så hadde jeg de mot tåkelysene, altså at når jeg skrudde på tåkelys fikk jeg us-blink også, mens når jeg switchet over til kjørelys forsvant de veldig greit å kunne skru de av i tilfelle, men jeg kjørte rundt med tåke/park/us-blink døgnet rundt i 2 sesonger, forbi politiet ofte, og fikk aldri noe pes for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 sant det du sier, sjansen for å faktisk bli stoppet er jo minimal, meen det er rimelig kjedelig dersom man faktisk skulle bli stoppa og blir sendt inn på full teknisk kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Polisen er oppskrytt. De bryr seg skjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Hm, bynne å bli et par med m5 nå:s må få sitte på med deg Anders i sommer! Når begynner du å betale avgifter på denne Tzunami? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Begynner å bli noen ja! men det er en bil det er verdt å ha, så skjønner det godt Jeg kommer nok ikke til å begynne betalingen på avgiftene før nærmere sesongen 2014, da jeg ikke har planlagt hvite skilter før da men det betyr på ingen måte at jeg ikke kommer på treff med denne! Den skal nok få skinne på treff ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Takktakk! spent selv! veldig interessert i å lese litt om din også! US-blink ble kodet opp av en på forumet her. Det går om du har facelift bil, preface så må du koble opp en egen module, som jeg skal lage DIY på, mtp at touringen skal få dette de nærmeste dagene bilen min er en 2000 mod pre-face og jeg koda US-blink på min fra oktober i 98 er der tu motor og da skal det ikke vær noe problem og kodet de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 hmm... men du hadde preface lamper også? da må jeg sjekke litt før jeg kobler opp us-modul i touringen, den er jo 98-mod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 jeg monterte face lykter selv ganske enkelt og finne ut om du kan gjør det hvis du kobler ut ene parklys pæra og blinklyset på den sida begynner og lyse så kan du kode det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-Scanner-1-4 ... 15&vxp=mtr var en jeg kjenner som kodet mine med denne men måtte kobles på rundekontakten for og få det til min har både obd2 og runde kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Har kjøpt meg koabler og programvare, så blir å teste litt koding etterhvert men da blir det us-modul iallefall, har nok bare LCM2 desverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 vist du bare har den kontakten så går de vell desverre ikke nei :/ forstår ikke hele greia med sann som på min bil men begge kontaktene, noen ting kan jeg scanne på obd 2 og resten må jeg på runde kontakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Jeg har bare runde, men har overgang M5'n her har obd2 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 må si jeg er meget misunnelig på den m5en din drømmebil nr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Takk for det er drømmebilen min også, så følte det var riktig tidspunkt å gjennomføre drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå