Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke spesiellt å eie en M bil. Mange av de er så gamle at de faktisk rævkjøres, og spinnes i senk på bane.

Eksklusivt? Not much..

å herregud..hvis du har en strøken gammal E30 M3 så er det spesielt jo! en ihjelkjørt en er ikke like spesielt nei. må du droppe tunnelsynet a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke spesiellt å eie en M bil. Mange av de er så gamle at de faktisk rævkjøres, og spinnes i senk på bane.

Eksklusivt? Not much..

å herregud..hvis du har en strøken gammal E30 M3 så er det spesielt jo! en ihjelkjørt en er ikke like spesielt nei. må du droppe tunnelsynet a

Vær så snill, ta deg en valium. Jeg skal ikke starte noen diskusjon.

Det jeg mener, en M-bil er en M-bil? Enig? Det er ikke snakk om en strøken E30, eller en kliss ny M5. Men M-bil i seg selv, er et allerede utvannet begrep.

Sånn var det dog ikke før, når privatimport og allt sånt var noe som ble praktisert i stor grad. Nå ser man jo nesten oftere en E36 M3, enn man ser en helt ordinær E36..

Edit; Var ikke meningen å såre deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksklusivt? Not much..

Vær så snill, ta deg en valium. Jeg skal ikke starte noen diskusjon.

Det jeg mener, en M-bil er en M-bil? Enig? Det er ikke snakk om en strøken E30, eller en kliss ny M5. Men M-bil i seg selv, er et allerede utvannet begrep.

Sånn var det dog ikke før, når privatimport og allt sånt var noe som ble praktisert i stor grad. Nå ser man jo nesten oftere en E36 M3, enn man ser en helt ordinær E36..

Edit; Var ikke meningen å såre deg..

hahaha, du snakker bare piss. ser E36 M3 max 5 ganger i året langs veien. og jeg kjører MYE. en M er ikke en M, det er jo alltid forskjeller. ville følt meg litt mer heldig om jeg kjørte en pen E30 M3, enn en sliten og rusten 520M.

såra meg fint lite, da jeg ikke har noen spesiell følelse for BMW, heller Cosworth :) men du er ute å kjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her har det skjedd litt mens jeg har skrudd touring :P godt det er liv på forumet iallefall :P

For enkeltpersoner, som meg selv, så er det spesielt å eie en M5, men jeg skjønner hva du mener RS, det finnes utallige M-biler i norge, og det er ikke samme som det en gang var. Men nå lar vi det ligge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var derfor jeg sendte en pm for å forklare hva jeg mente. :)

En M5 vil være spesiellt for meg selv å eie også, men nå har jo alle liksom muligheten til å kjøpe en.

Så akkurat derfor, siden dette har vært min drømmebil siden jeg leste om den i Drive, bilsport og diverse andre tidninger, har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe en E39 M5. Jeg liksom vil at det skal være uoppnåelig, og heller kjøpe en om en god del år. Om det ennå er mulig å kjøpe en da. :) denne type bil vil alltid ha en plass i hjertet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med RS - Heggem her, se på prisen på E36 M3 og E34 M5 ... Koster jo ingenting lenger, 150 000 så har du en fin bil. Dumt at det har blitt slik, men unggutter som akkurat har fått lappen har jo råd til slike biler. Som oftest ender bilene opp i grøfta eller blir så dårlig behandlet at de er ingenting å ha etterpå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik vil det alltid være. Noen har råd til alt, mens andre drømmer i det uendelige.

Synes forøvrig diskusjonen her er helt banal!! Selvfølgelig er det SPESIELT å eie en ekte M-bil?! Det er den store drømmen til veldig mange! Mens veldig få faktisk klarer å oppfylle den drømmen! At folk føler at "alle" har M-bil er fordi alle her på forumet er entusiaster og gjerne bruker litt ekstra penger på en bil de virkelig VIL ha! Når jeg kjøpte min E65 kunne jeg fint ha kjøpt meg en M5, men det hadde ikke vært det fornuftige valget for meg, ergo, jeg valgte den vekk (selv om jeg virkelig ville ha en M-bil)

Tzunami har drømt om en M5 lenge, spart og spart (tror jeg?) og faktisk kjøpt drømmebilen sin.. Da synes jeg det er direkte FREKT av rs-Heggem å si at det ikke er no spesielt å ha en M5...

Det som ikke er spesielt er å ha en volvo! Det ække mye kult! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...