Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Blir nok ikke skilter til sommern, venter til 2014, alt blir billigere for min del da;)

Også får jeg spart opp litt mer, for det koster nok å få litt hvitt metall foran og bak på disse:p

Men det er klart det skal cruises til sommeren! På tørre fine landeveien:D

Da lukter jeg nylakkert bil med hvite skilt og et gromt stuk sommer 2014? =D =D

Det skal jeg love deg! ;) Med hjelp av deg så får den kanskje gromt stuk allerede til våren også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske drøyt ja :P Den blir nok ikke sluppet helt ned tror jeg, da jeg vil kunne kjøre den litt på bane også ;) men senkes, det skal den! :D og litt småmodifikasjoner, sånn mot 2013'sesongen ;) 2014 derimot, så skal den gjenfødes! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal nok få litt "tzunami touch" ja ;)

Sitte på skal man nok få til ;) Det er så utrolig gøy å kjøre, så jeg må jo på bane for å teste den litt! ;) samtidig så kanskje jeg klarer å beherske meg enda bedre på veien, om jeg får kjørt fra meg på bane ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er dritt med bil som går, når det bare er 70km/t på de fleste veier :(

kan jo ha 160-170km/t på bakhjula da i 70km/t ;)

Er vel like skummelt det :lol:

E39 tåler skammsenk på bane..min er jo rimelig lav men har aldri subbet ved fult rattutslag og blårøyk fra bakjula 8)

Ja, den skal nok bli lav ja! ;) men usikker på hvor lav jeg kan få den med 20" :S håpet er jo nesten så lavt som 523'n var, men denne skal ikke subbe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er dritt med bil som går, når det bare er 70km/t på de fleste veier :(

kan jo ha 160-170km/t på bakhjula da i 70km/t ;)

Er vel like skummelt det :lol:

E39 tåler skammsenk på bane..min er jo rimelig lav men har aldri subbet ved fult rattutslag og blårøyk fra bakjula 8)

Ja, den skal nok bli lav ja! ;) men usikker på hvor lav jeg kan få den med 20" :S håpet er jo nesten så lavt som 523'n var, men denne skal ikke subbe! ;)

denne har jo skikkelie sjermer så denne vill ikke subbe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å droppe dekkstrekk- "felgene stikker langt utenfor hjulhusene" looken så går det fint det.. 8)

Disse bilene er bygd for å kjøres, ikke for å stilles ut.. Må finne balansen mellom de to tingene..

Det er lite som er så kjipt som å ha en M5 man ikke kan kjøre aktivt med på bane / vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å droppe dekkstrekk- "felgene stikker langt utenfor hjulhusene" looken så går det fint det.. 8)

Disse bilene er bygd for å kjøres, ikke for å stilles ut.. Må finne balansen mellom de to tingene..

Det er lite som er så kjipt som å ha en M5 man ikke kan kjøre aktivt med på bane / vei! :)

helt klart, for kjører du bil med litt power i, så klør det i høyrefoten 24/7 :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg ikke vil ha den like lav som 523'n var ;) bakfelgene er brede og med lavt inpress, derfor er jeg usikker på høyden jeg kan ha, og med hvilke dekk. Men det blir noe dekkstrekk, selv om det er M5, og det kommer jeg til å ha uansett bil! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...