Jokkke Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Din jævel! Rått at du beholder bilen og ikke hakker den opp og bruker den som donorbil Ser fram til bilder av bilen. Synd du beholder felgene Ikke engang 2k + 18" M-parallel hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Gratulerer med bil Joachim Vet hvordan det er å kjøre hjem fra Tyskland med ny bil, ganske herlig følelse Blir spennende å følge denne videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har sjekket opp ja, og ender på ca 200 000,- pluss bil, så er for dyrt for meg desverre :/ da ville den ikke kommet på skilter før 2014 tidligst :/ Dette er jo en pris som ikke burde komme som noen overaskelse, Så dette må du jo ha vært klar over tidligere Litt skuffa over at bilen bare blir donorbil, da jeg hadde håpa du skulle kline til med original bil. Og dermed viser det seg at det egentlig var tabbe å selge 523'n da, siden det nå blir ombygging Menmen, gratulerer med M5! Edit: Ser jeg var for rask på avtrekkern, da du faktisk skriver på forrige side at bilen blir beholdt original! Godt valg Da ser jeg frem til å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har sjekket opp ja, og ender på ca 200 000,- pluss bil, så er for dyrt for meg desverre :/ da ville den ikke kommet på skilter før 2014 tidligst :/ Dette er jo en pris som ikke burde komme som noen overaskelse, Så dette må du jo ha vært klar over tidligere Litt skuffa over at bilen bare blir donorbil, da jeg hadde håpa du skulle kline til med original bil. Og dermed viser det seg at det egentlig var tabbe å selge 523'n da, siden det nå blir ombygging Menmen, gratulerer med M5! Edit: Ser jeg var for rask på avtrekkern, da du faktisk skriver på forrige side at bilen blir beholdt original! Godt valg Da ser jeg frem til å følge med videre Les innlegget hans litt lengere opp da så ser du att dette ikke blir noen donor bil!.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Les editen da, så ser du at jeg har fått det med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 FLOTTINGS ser frem til at det skjer litt med denne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Gratulerer så mye med GROM bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 artig at det ikke blir donor bil da, blir mye prøveskilter neste år da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Rått Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har sjekket opp ja, og ender på ca 200 000,- pluss bil, så er for dyrt for meg desverre :/ da ville den ikke kommet på skilter før 2014 tidligst :/ Dette er jo en pris som ikke burde komme som noen overaskelse, Så dette må du jo ha vært klar over tidligere Litt skuffa over at bilen bare blir donorbil, da jeg hadde håpa du skulle kline til med original bil. Og dermed viser det seg at det egentlig var tabbe å selge 523'n da, siden det nå blir ombygging Menmen, gratulerer med M5! Edit: Ser jeg var for rask på avtrekkern, da du faktisk skriver på forrige side at bilen blir beholdt original! Godt valg Da ser jeg frem til å følge med videre Det er på ingen måte noe pris som kom som en overraskelse, men det er jo en enorm sum penger, som jeg ikke har mulighet til å cashe ut med det første.. og jeg ville fortsatt spart på å bygge om en ny vs. bygge om 523'n, men dette er vel det letteste og beste så skal bli stua inn i garasjen med ///M-trekket over seg i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Din jævel! Rått at du beholder bilen og ikke hakker den opp og bruker den som donorbil Ser fram til bilder av bilen.Synd du beholder felgene Ikke engang 2k + 18" M-parallel hjul? Blir nok å beholde de gitt men du kan komme og låne de litt hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Rått:) bra du ikke hugger opp gobillen:) blir den lakkert i samme farge? tørr jeg spørre hva den kom på helt hjem? uten avgifter,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Den blir trolig lakkert opp i en annen farge, men har ikke bestemt meg enda, og det haster jo ikke nålenger Totalpris er ennå usikkert, har ikke turt å sjekke men fyllte full tank 3,5 ganger på m5'n og 2-5 ganger på touringen så det har gått litt penger i drivstoff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 har du begynt i bankraner bransjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 grattis med bil Regner med denne har soltak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå