Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 jepp. speilglassene så veldig ut som de var med avblending hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Sjekk siste bildet ditt! Synes du virkelig grillen ser bra ut der?Akkurat det som gjør sort grill så totalt feil. Helt tomt der. Skjønner godt hva du mener, men her er det jo redigert såpass mtp kontraster at man ikke får noe konturer i grillen i det heletatt, og da er jeg enig i at det ser tomt ut Tredje siste også, og det bildet er vel ikke redigert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Sjekk siste bildet ditt! Synes du virkelig grillen ser bra ut der?Akkurat det som gjør sort grill så totalt feil. Helt tomt der. Skjønner godt hva du mener, men her er det jo redigert såpass mtp kontraster at man ikke får noe konturer i grillen i det heletatt, og da er jeg enig i at det ser tomt ut Tredje siste også, og det bildet er vel ikke redigert? Alle er noe redigert gitt men ja, jeg tar poenget ditt følte plutselig en bris av fornuftighet fly forbi her, hvorav jeg plutselig ville heve touringen litt for å få litt mer komfort, kjøre med mindre strekk osv, så hvem vet hva som skjer? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Hva!?! Har du slått deg? Du skal heve bil og mindre strekk? Slått deg hardt nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Ble rått med RS-GT felgene på M5'en, kledde de bedre på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Hjulene passet faktisk bedre på M5'n enn stv ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Hva!?! Har du slått deg? Du skal heve bil og mindre strekk? Slått deg hardt nå eller? Tror jeg har slått meg kraftig ja får håpe det går over, er jo ikke helt meg Ble rått med RS-GT felgene på M5'en, kledde de bedre på den Takk for det Ja, trodde de skulle se større ut på "mindre" bil (les. sedan), men tvert imot! Ble ganske tilfreds med utseende! Hjulene passet faktisk bedre på M5'n enn stv ja Ja, tror faktisk de passet bedre på m5'n mest mtp størrelsen troor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Var artig og se bilen din og helse på på bud igår nydelig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Var du i bud ? Søren da :/ va på jobbreise kom hjem idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Var artig og se bilen din og helse på på bud igår nydelig bil du har Takktakk! Var artig å hilse på ja! Var flere som huket tak i meg i helgen, ikke at jeg skjønner hvordan folk vet hvem jeg er da men Var du i bud ? Søren da :/ va på jobbreise kom hjem idag Var i bud jeg vettu tok turen i m5'n, ble litt spontant men hadde en fantastisk tur oppover og en knallbra helg, så er ikke i tvil engang om tur til nesteår uansett om det er bak rattet eller ved sidenav, så blir det tur! Kommer en update i morgen med litt div bilder fra turen;) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Takktakk! Var artig å hilse på ja! Var flere som huket tak i meg i helgen, ikke at jeg skjønner hvordan folk vet hvem jeg er da men Det er jo lov å følge med litt rundt seg, så jo at du kom ! Ble vellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllldig savn på V8ern når jeg hørte eksosen din.... Så fin ut bilen din, så den fra 30 meters avstand da siden du måtte parkere på en mongo plass:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Takktakk! Var artig å hilse på ja! Var flere som huket tak i meg i helgen, ikke at jeg skjønner hvordan folk vet hvem jeg er da men Det er jo lov å følge med litt rundt seg, så jo at du kom ! Ble vellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllldig savn på V8ern når jeg hørte eksosen din.... Så fin ut bilen din, så den fra 30 meters avstand da siden du måtte parkere på en mongo plass:( Får være tidligere ute til nesteår, så jeg får en bedre parkering er god lyd i M5'n ja bare å spørre glenglen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Luring! Kanskje e skal prøve å komme me på e30meet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Var en bra helg synd du ikke var med på campen! du må nok stille sterkt neste år og ta en 3 dagers med oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Luring!Kanskje e skal prøve å komme me på e30meet. Bare å komme seg ned til e30meet ja! Var en bra helg synd du ikke var med på campen! du må nok stille sterkt neste år og ta en 3 dagers med oss! Knall helg stiller sterkere til nesteår ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå