RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Men det er jo litt trist at bilen er levert "uten farge" mener jeg.. Men nå er det din bil og ikke min. Kunne veldig gjerne tenkt meg en bildespam av både inn og utside, til minste detalj. M5 er rått samme hvordan man ser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 la oss kalle den "klargjort for farge" den er en fin arvtaker fra den forrige e39'n og ja, den skal bli enda tøffere! synes det er litt for mildt utseende på den nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Er vel ett bevisst valg å ha en slik bil i sølv farge... Anonymiseres i trafikken... Er noen som liker det også Sånne som meg.. med to sølvfarga biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 lat som at det var et bevisst valg fra din side, og at du liker det xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg hater det..elsket oppmerksomheten med sjuern og jaguaren og coupeen... men med s`en og s80`en er det ingen som ser meg.. Selv om jeg kjører forbi dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 For "mildt" utseende? Den er jo just sånn som en M5 skal se ut, med unntak av fargen. Fine felger av bra kvalitet, blank fin eksos, og en shine så burde den jo være der da. Uten en masse styr og dilldall. Er vel ett bevisst valg å ha en slik bil i sølv farge... Anonymiseres i trafikken... Er noen som liker det også Sånne som meg.. med to sølvfarga biler... Sølvfarget bil er jo bare trist. Vitner om mangel på fantasi i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Helt enig med deg RS-Heggem.. Men er litt sånn... enkel farge å selge videre igjen..Ikke alle som ønsker seg en grønn eller knall rød bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 For "mildt" utseende? Den er jo just sånn som en M5 skal se ut, med unntak av fargen. Fine felger av bra kvalitet, blank fin eksos, og en shine så burde den jo være der da. Uten en masse styr og dilldall. Var jo det jeg mente da at fargen for den til å bli for mild det blir felger, senk, eksos, og såklart US-blink <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Helt enig med deg RS-Heggem.. Men er litt sånn... enkel farge å selge videre igjen..Ikke alle som ønsker seg en grønn eller knall rød bil... Jepp. Det sier jo mest om personen som kjøpte bilen ny. All ære til de som tør å satse på fine fargekombinasjoner på eksteriør og interiør. Min drømme M5 er en 2003 Estorillblå med champagne skinn og dørsider, og high gloss shadowline. Som denne.. http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -blue.html For "mildt" utseende? Den er jo just sånn som en M5 skal se ut, med unntak av fargen. Fine felger av bra kvalitet, blank fin eksos, og en shine så burde den jo være der da. Uten en masse styr og dilldall. Var jo det jeg mente da at fargen for den til å bli for mild det blir felger, senk, eksos, og såklart US-blink <3 Jeg er ingen tilhenger av de Us-blinkene jeg. Skulle ønske meg amber frontlamper med us-dioder, sammen med us baklyktene. Det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Helt enig med deg RS-Heggem.. Men er litt sånn... enkel farge å selge videre igjen..Ikke alle som ønsker seg en grønn eller knall rød bil... Jepp. Det sier jo mest om personen som kjøpte bilen ny. All ære til de som tør å satse på fine fargekombinasjoner på eksteriør og interiør. Min drømme M5 er en 2003 Estorillblå med champagne skinn og dørsider, og high gloss shadowline. Som denne.. http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -blue.html For "mildt" utseende? Den er jo just sånn som en M5 skal se ut, med unntak av fargen. har du bilder av di aktuelle lampene?? Fine felger av bra kvalitet, blank fin eksos, og en shine så burde den jo være der da. Uten en masse styr og dilldall. Var jo det jeg mente da at fargen for den til å bli for mild det blir felger, senk, eksos, og såklart US-blink <3 Jeg er ingen tilhenger av de Us-blinkene jeg. Skulle ønske meg amber frontlamper med us-dioder, sammen med us baklyktene. Det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Står midt inni der, han lurer på bilde av de aktuelle lyktene er vel slike, bare med 2 dioder i amber-refleksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Det er 3-4 forskjellige utgaver av de lyktene faktisk. Gul refleks, med hvitt glass over blink. Man får forskjellige glass over blinklyset også faktisk. På frontlyktene med Led markering, så er det helt annen refleks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ja, så i utstyrslisten min at jeg hadde hvite blink foran så er vel hvitt glass da vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Da kommer det litt bilder uredigerte, noen fra turen og noen fra nå nettopp Og så litt fra turen Rett før jeg ble stoppet av politiet: Og på vei av motorveien for å møte de andre igjen, etter å ha blitt stoppet smånervøs og skjelven, men alt gikk bra Rett etter båten til danmark: Der møtte vi jommenmeg en "kompis" eller venninne da hun smilte godt når vi lå side om side desverre kun 525(?) Enda en kompis, i danmark, her snakker vi ekte vare Og siste bilde fra turen, på vei over mot sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå