Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har to nyllakkerte alu dører i diamantsort på verkstedet. Bilen ble solgt før jeg fikk montert de :D kunden ga 4000 for dørene mener jeg og de var driit strøkne men blå, så de ble lakkert utvendig og innvendig og er med ruter osv. Han ga forresten 2000 for lakkeringa,men nå som bilen er borte vil han sikkert ha inn noe penger og jeg vil ha de bort så si ifra hvis du er interessert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Her har det vært litt rolig i det siste.. Bilen har stått parkert i gårdsplassen i påvente av at nye garasjeplassen skule bli klar. Bilen sto med utslitte sommerdekk, og så kom snøen, så flyttingen ble litt utsatt... Men nå er bilen flyttet, så satser på at det vil skje litt mer fremmover nå! :D

Fikk buret rett før jul, samt noen andre smådeler, og skal få bestilt litt mer deler innen kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen parkert i nye garasjeplassen;

F58D805E-F87C-4DE4-83AB-718F3720B239-91-0000000F61F49F25.jpg

"Monterte" litt av buret for å se hvordan det ser ut;

50A742D6-4F2F-4682-8273-4032DC56ECA1-91-0000000F587FCD5A.jpg

Fått satt bilen opp på bukker og demontert framstolene. Resten av tiden ble brukt til å flytte over ting fra gamle garasjeplassen. Utrolig hvor mye ting man har klart å skaffe seg... Trenger nok et par kvelder til før alt er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forbudt med bur på Ringen i år

Nei, det gjelder sveiset fullbur, samt at de har forbud mot racestoler med "ører" og Hans-fester. Skrudde bur og vanlige bøttestoler er fremdeles tillatt. De vil nok ha bort rene racebiler på turistkjøring.

Hva slags bur er dette?

Buret er fra Heigo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forbudt med bur på Ringen i år

Nei, det gjelder sveiset fullbur, samt at de har forbud mot racestoler med "ører" og Hans-fester. Skrudde bur og vanlige bøttestoler er fremdeles tillatt. De vil nok ha bort rene racebiler på turistkjøring.

Har dette med sveisa/kontra skrudd blitt bekreftet?

Såvidt jeg forstod det var det snakk om at det måtte være beskyttet (Polstret) samt at det var visse krav til høyde utførelse av kryss/forsterkning i dørene? (Hvor enkelt det var å komme ut av bilen ved et uhell)

Men har ikke lest noe om sveist kontra skrudd??

I så fall lover det dårlig for en viss E30 utover våren........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...