Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Kombinasjonen av Supersprint katterstatter og Scorpion gir HØY lyd har jeg erfart. Målte standstøy på M3 compacten jeg hadde med dette på.

Og den viste 104 dB !!!

Så da blir du lite "poppis" på banen.

Jeg skiftet til Supersprint katterstatter med potte og da kom jeg ned på levlig nivå ;-)

Bare å slutte det surret med lyddempere, og heller ha en svær roterende en mye lenger fremme. :mrgreen:

Jomfruturen blir på Ringen i påska vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke så mye her enda, da jeg venter på å få flyttet inn i ny garasje. Det blir ikke før om noen uker, men i dag kom hvertfall de nye felgene. Satser på at det blir bra.

Dimensjonen er 9 x 17" ET 35 og de skal jeg ha 235/40 r-dekk på.

D92154D6-D577-4965-84AE-9E9DB233050A-321-0000005053FE6AE4.jpg

9F5F11A2-EF8E-4E3E-BABF-AEF74FB2657A-321-000000504ABC97D0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, samme merke, men ikke modell. De er nok mer enn bra nok for min del. Mange som bruker de til banekjøring, og aldri hørt om det problemet der. Har nok ikke skjedd ved "vanlig" kjøring det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er alt dette rota hatet? kule felger det der, kler e36 godt

De kopierer jo designet til vesentlig dyrere felger, og vil tro at de som kjøper de dyrere felgene prater masse skit om Rota, da de synes det er kjipt at de har brukt fire ganger så mye på felger som ser helt like ut. :wink: Har lest om mange som har brukt disse på banebiler, og aldri hatt noen problemer med de. Dyrere (forged) felger er selvsagt bedre, men ikke så mye bedre at de forsvarer prisforskjellen, i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...