Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende prosjekt, her må jeg følge med. 8 minutt gjelder btg går jeg ut fra?

Heiv nettopp på scorpion catback på s50b30'en min, litt overrasket av hvor liten forskjell i lydnivå det var. Men lyden ble mye finere iallefall!

Skrevet
hva er alt dette rota hatet? kule felger det der, kler e36 godt

De kopierer jo designet til vesentlig dyrere felger, og vil tro at de som kjøper de dyrere felgene prater masse skit om Rota, da de synes det er kjipt at de har brukt fire ganger så mye på felger som ser helt like ut. :wink: Har lest om mange som har brukt disse på banebiler, og aldri hatt noen problemer med de. Dyrere (forged) felger er selvsagt bedre, men ikke så mye bedre at de forsvarer prisforskjellen, i mine øyne.

Kopifelger FTW! :mrgreen:

Skrevet
8 minutt gjelder btg går jeg ut fra?

Ja, det er snakk om BTG-tid. Ikke så ofte man får mulighet til å kjøre full lengde. :)

Funker for oss snålinger! :lol:

Skrevet
8 minutt gjelder btg går jeg ut fra?

Ja, det er snakk om BTG-tid. Ikke så ofte man får mulighet til å kjøre full lengde. :)

Funker for oss snålinger! :lol:

+ at om man tar en felg, så koster det ikk 10k.. :D

Skrevet

Ja, det er bestilt og betalt, og blir vel sendt om 1-2 uker. 8)

Har bestilt bur fra Heigo i dag, og det skal komme om ca. 8 uker. Blir fin julegave til bilen og meg! :D

Skrevet
Da var det bestilt en BMW Motorsportdiff med 75% og 3:91 utveksling. Skal bli spennende å se hvordan det vil fungere. 8)

Den utvekslingen blir jo ikke særlig Ringenvennlig? Blir ikke det ca 225 km/t på 7500 o/min? Er det nok? :)

Skrevet

Nei, den skal brukes her hjemme, så får jeg kjøre med orginal der nede. Vurderer å bygge om den orginale til 40%. Blir litt for dårlig med kun 220-230 km/t på enkelte partier der nede... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...