flonoen Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Spennende prosjekt, her må jeg følge med. 8 minutt gjelder btg går jeg ut fra? Heiv nettopp på scorpion catback på s50b30'en min, litt overrasket av hvor liten forskjell i lydnivå det var. Men lyden ble mye finere iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 hva er alt dette rota hatet? kule felger det der, kler e36 godt De kopierer jo designet til vesentlig dyrere felger, og vil tro at de som kjøper de dyrere felgene prater masse skit om Rota, da de synes det er kjipt at de har brukt fire ganger så mye på felger som ser helt like ut. Har lest om mange som har brukt disse på banebiler, og aldri hatt noen problemer med de. Dyrere (forged) felger er selvsagt bedre, men ikke så mye bedre at de forsvarer prisforskjellen, i mine øyne. Kopifelger FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 8 minutt gjelder btg går jeg ut fra? Ja, det er snakk om BTG-tid. Ikke så ofte man får mulighet til å kjøre full lengde. Kopifelger FTW! Funker for oss snålinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 8 minutt gjelder btg går jeg ut fra? Ja, det er snakk om BTG-tid. Ikke så ofte man får mulighet til å kjøre full lengde. Kopifelger FTW! Funker for oss snålinger! + at om man tar en felg, så koster det ikk 10k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Har du ordnet med nytt understell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Ja, det er bestilt og betalt, og blir vel sendt om 1-2 uker. Har bestilt bur fra Heigo i dag, og det skal komme om ca. 8 uker. Blir fin julegave til bilen og meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Ka type blei det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Det ble Intrax 1K2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Da var det bestilt en BMW Motorsportdiff med 75% og 3:91 utveksling. Skal bli spennende å se hvordan det vil fungere. Den utvekslingen blir jo ikke særlig Ringenvennlig? Blir ikke det ca 225 km/t på 7500 o/min? Er det nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Nei, den skal brukes her hjemme, så får jeg kjøre med orginal der nede. Vurderer å bygge om den orginale til 40%. Blir litt for dårlig med kun 220-230 km/t på enkelte partier der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Det ble Intrax 1K2. Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Håper det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Interessant prosjekt følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Julenissen kom tidlig i år med pakke ; Har også mottatt Supersprint mellompotte uten cat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Blir gromt dette! På tide å få vekk litt rattrust nå raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå